Scholz&Friends si-a intarit prezenta in Europa de Est: incepind din noiembrie a.c. reteaua este reprezentata la Bucuresti de un birou condus de Lucian Georgescu (38), veteranul publicitatii romanesti si fondatorul atelierului de creatie si marketing cultural gav|balkanski. Alaturi de el, in pozitie de management, Daniel Micu (36), Managing Partner si professor of marketing la Programul MBA Romano-Canadian si Marius Rosu (27), pictor, absolvent al Facultatii de Arte Plastice din Cluj. Biroul de la Bucuresti poarta numele de GAV | Scholz&Friends Bucuresti si este o agentie de publicitate full service, perfect operationala.

Ingmar Janson, Managing Director al Scholz&Friends International a declarat: “Romania este a treia piata ca dimensiune din Europa de Est in ceea ce priveste volumul de publicitate, iar asta face din ea un punct cheie al expansiunii noastre. Lucian Georgescu este un creativ de top, ce a avut parte de un succes extraordinar atat pe posturile din multinationale, cat si ca antreprenor. El si agentia pe care o conduce reprezinta partenerii ideali pentru consolidarea prezentei Scholz&Friends in Europa de Est”.

Lucian Georgescu a fondat gav|balkanski in 2003, initial ca un atelier de marketing cultural, astazi o agentie de publicitate care numara printre clienti Autorom - Daimler Chrysler, Unilever, Raiffeisen Bank, Lindab, Raiffeisen Leasing si grupul AB Plus. De 15 ani Georgescu lucreaza in domeniul publicitatii si al comunicarii si a obtinut de-a lungul timpului zeci de premii si distinctii in competitiile interne si internationale, fiind primul director de creatie din Romania mentionat in Hall of Fame IAA in Bruxelles. In afara carierei din domeniul publicitatii, Lucian Georgescu a mai lucrat ca jurnalist, scenarist, critic si regizor de film. Georgescu preda la Academia de Teatru si Film din Bucuresti, unde este lector univ. drd al catedrei de Comunicare Audiovizuala, cu incepere din 1992.

Prin infiintarea biroului din Romania, Scholz&Friends isi continua extinderea sistematica in Europa, anul trecut fiind deschise reprezentantele din Paris si Stockholm. ”Suntem foarte mandri ca ne-am alaturat retelei Scholz&Friends, partenerul potrivit la timpul potrivit. Nu exista o alegere mai buna pentru noi decat sa fim impreuna cu noul tigru al publicitatii europene. Am gasit aici spiritul inceputurilor, lipsa barierelor si provocarea pasilor pe un teritoriu necunoscut, al libertatii, bucuriei si creativitatii. Pe scurt, chemarea de a creste impreuna. Sunt convins ca in viitorul apropiat Scholz&Friends va deveni cea mai importanta retea de agentii din Europa, iar noi vom contribui la succesul sau global”, a spus Lucian Georgescu.

Citeste si:

"Lucian Georgescu si agentia din Romania reprezinta pentru Scholz & Friends o miscare strategica decisiva pentru intarirea pozitiei noastre in Balcani si Europa de Sud Est", a declarat la Berlin Thomas Heilmann, presedintele grupului.

Scholz&Friends este singura retea owner-managed din Europa, avandu-si originile in Germania si sedii la Berlin si Hamburg. Peste 870 de oameni lucreaza in 19 tari situate de-a lungul continentului. La doar doi ani de la management buy out care a evitat preluarea de catre WPP impreuna cu restul grupului Cordiant, reteaua internationala isi continua dezvoltarea independenta. Scholz&Friends a convins numeroase vedete din domeniu sa i se alature in ultimii doi ani.

In prezent, portofoliul Scholz&Friends include peste 250 de clienti, printre care Masterfoods, Ideal Standard Europe, Siemens - Bosch, Tchibo, Imperial Tobacco, grupul Carlsberg-Holsten, Nike, DaimlerChrysler si AOL. Mai mult, reteaua are o istorie recenta imprresionanta in ceea ce priveste premiile. In ultimii cinci ani, Scholz&Friends a obtinut 22 Lei la Cannes, 26 Statui Clio, 10 Creioane One Show, 13 premii LIAA, 39 premii ADC si 5 ADC*E. Scholz&Friends a obtinut aur la toate aceste festivaluri, pentru clienti precum DaimlerChrysler, Frankfurter Allgemeine Zeitung, WERU, Hapag-Lloyd-Express, Medecins Sans Frontieres si altii.