Daca stilul Pepsi este acela de a se asocia cu vedete internationale din muzica, fotbal, cinematografie, punand un accent mare pe productie spectaculoasa, Coca-Cola, prin noul Cappy Tempo Light, merge pe cartea creativitatii. Ultimul scenariu al spotului Pepsi se prezinta cam asa: in lumea misterioasa a Hong Kong-ului, fotbalul si muzica se intrepatrund pentru prima oara intr-o reclama exploziva. Protagonisti: Jennifer Lopez, Beyonce Knowles si David Beckham. Acestea sunt singurele informatii care ne-au fost dezvaluite pana acum. La fel s-a intamplat si cu celelalte spoturi Pepsi, ale caror premiere au fost anuntate in prealabil, asa cum obisnuiesc marile productii cinematografice.

CAPPY DI TUTTI CAPPY. Coca-Cola Romania isi concentreaza eforturile in promovarea unei marci aflate sub umbrela sa, Cappy Tempo light, un produs ce a fost creat in exclusivitate pentru piata romaneasca. Sloganul "E usor sa te simti bine" va fi comunicat consumatorilor prin intermediul unui spot tv si a materialelor de activare la punctele de vanzare. Acest produs se adreseaza persoanelor care tin la silueta. Cuvantul-cheie al acestei campanii este "usor", in jurul caruia se invarte intregul concept creativ. Vizualul ne prezinta intr-un mod explicit beneficiile produsului. Capcana in care se cade este aceea ca poate crea senzatia ca publicul tinta este exclusiv feminin. Insa demonstratia a fost gandita in termeni de evidentiere a beneficiilor produsului si de aceea obiectia este demontabila. Campania Cappy Tempo este semnata de McCann Ungaria si adaptata de McCann Romania.