Cele mai importante cresteri au fost raportate de industriile de publicitate online din Marea Britanie (+10%) si Spania (+20%). Clasamentul este completat de Polonia (+18%), Italia (+15%), Ungaria (11%), Franta si Bulgaria fiecare cu un avans de 10%, respectiv Romania (+8%).

Potrivit datelor publicate de IAB in luna octombrie, piata de publicitate online din Marea Britanie a atins in primul semestru valoarea de aproximativ 2 mld. euro, avand astfel o cota de 24,3% din totalul industriei de publicitate locale.

“In fiecare zi exista companii care opteaza pentru prima data pentru o campanie online, incurajate de penetrare, ROI si implicarea consumatorului. Acei jucatori care se promoveaza deja online aloca acestui segment o proportie mai mare din bugetul de promovare. In acelasi timp tipul campaniilor a evoluat. Se observa rezultate foarte bune pentru marketingul de brand si marketingul targetat utilizand tehnici bazate pe performanta”, explica Alain Heureux, presedinte si CEO al IAB Europe.

Presedintele IAB Europe: Publicitatea online poate trece cu bine chiar si un al doilea val de criza

Presedintele IAB Europe: Publicitatea online poate trece cu bine...

Citeste si:

Heureux a adaugat ca in acest context industria de publicitate online ar putea sa o depaseasca pe cea din SUA pana la mijlocul anului viitor.

Cititi si Jucatorii din online si partea plina a paharului - De ce creste industria in acest an?