Piata de publicitate online din Europa o va depasi anul viitor pe cea din Statele Unite ale Americii, arata rezultatele publicate de IAB pentru prima jumatate a anului.
Cele mai importante cresteri au fost raportate de industriile de publicitate online din Marea Britanie (+10%) si Spania (+20%). Clasamentul este completat de Polonia (+18%), Italia (+15%), Ungaria (11%), Franta si Bulgaria fiecare cu un avans de 10%, respectiv Romania (+8%).

Potrivit datelor publicate de IAB in luna octombrie, piata de publicitate online din Marea Britanie a atins in primul semestru valoarea de aproximativ 2 mld. euro, avand astfel o cota de 24,3% din totalul industriei de publicitate locale.

“In fiecare zi exista companii care opteaza pentru prima data pentru o campanie online, incurajate de penetrare, ROI si implicarea consumatorului. Acei jucatori care se promoveaza deja online aloca acestui segment o proportie mai mare din bugetul de promovare. In acelasi timp tipul campaniilor a evoluat. Se observa rezultate foarte bune pentru marketingul de brand si marketingul targetat utilizand tehnici bazate pe performanta”, explica Alain Heureux, presedinte si CEO al IAB Europe.

Heureux a adaugat ca in acest context industria de publicitate online ar putea sa o depaseasca pe cea din SUA pana la mijlocul anului viitor.

Cititi si Jucatorii din online si partea plina a paharului - De ce creste industria in acest an?
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri