Serviciile de creatie, strategie si media ale Tnuva au fost furnizate anterior de agentiile grupului McCann.

Saatchi & Saatchi a marcat inceputul contractului cu Tnuva prin realizarea campaniei de lansare a noii game de produse lactate, „Mariuca”. Serviciile de strategie si creatie oferite de Saatchi & Saatchi au inclus crearea conceptului si pozitionarii de brand, a identitatii vizuale, a designului de ambalaje, precum si dezvoltarea campaniei de comunicare (spot TV si materiale de promovare in-store).

Totodata, Saatchi & Saatchi semneaza si spotul TV de promovare a noului sortiment Tnuva Cottage cu masline verzi, lansat pe piata din Romania in septembrie 2010.

„Colaborarea cu Saatchi & Saatchi are un inceput de bun augur, atat prin prisma rezultatelor, cat si din punct de vedere «chimie» a echipelor. Entuziasmul colegilor de la Saatchi completeaza profesionalismul si expertiza lor in comunicarea de brand, si ne ajuta sa dezvoltam impreuna proiecte interesante si de impact pentru brandurile Tnuva”, a declarat Adriana Ionescu, Marketing Director Tnuva Romania.