Majoritatea agentiilor turistice au site-uri de prezentare dar vand offline, sau trimit vizitatorii pe alte site-uri afiliate pentru tranzactie. „Si bilet de avion si hotel si asigurari sunt extrem de putine, maxim cinci in Romania”, spune Lapusan.
Compania a lansat anul trecut, in doua faze, HotelPeeps, serviciu de rezervari bilete pentru turism. „In prima faza am testat-o pe Facebook unde avem in prezent circa 20.000 de utilizatori, 40-45% dintre ei chiar folosind-o. Din pacate, piata din Romania si reticenta utilizatorilor de a achizitiona bilete online, nu a dus la o rata de conversie buna, au fost expati care au rezervat. Apoi, am lansat site-ul si am fost remarcati si la nivel international”.
Lapusanu spune ca, pentru a avea succes, trebuie gasita o nisa putin folosita, neexploatata. „Noi am gasit una pe HotelPeeps.com, oferindu-le clientilor perioade optime de deplasare in anumite regiuni”, spune Lapusanu. Pana in prezent, fara promovare intensa, produsul a generat comenzi de circa 25.000 euro. Din aceasta suma, procentul de beneficii variaza intre 5 si 10%. „Nu suntem inca interesati de investitii externe, o sa apelam doar in momentul in care vom dori extindere agresiva, nu pentru a proba faptul ca ideea noastra este buna”, mai spune Alexandru Lapusan.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: