Cu toate acestea, desi magazinul care vinde circa 1.000 de produse/zi are si POS-uri mobile, clientii prefera sa plateasca cash atunci cand aleg plata ramburs. “Am testat acest lucru timp de cateva saptamani si am renuntat la facilitatea aceasta”, spune Patrascu.

"Afacerile EvoMag.ro au crescut organic in ultimii ani, cu rate de peste 30%. In 2011, afacerile au atins 8,6 milioane de euro, au urcat in 2012 la 11,5 milioane de euro si vom incheia acest an cu 15 milioane de euro. Cresterea afacerilor a fost s0stinuta de avansul numarului de clienti cu 35% si extinderea portofoliului de produse comercializate", a declarat, intr-o conferinta de presa, directorul general al Evolution Prest Systems, Mihai Patrascu.

Potrivit datelor EvoMag.ro, 35% din vanzari provin din produse portabile si tablete, urmate de componentele PC - 19% si terminale mobile (smartphone) - 9%.

"Valoarea cosului mediu pe evomag.ro este de 1.000 de lei, TVA inclusa", a spus Patrascu.

Citeste si:

El a afirmat ca societatea a investit 100.000 de euro in deschiderea unui showroom in Capitala, situat pe bulevardul Mihai Bravu, motivul principal fiind dorinta clientilor EvoMag.ro de a atinge produsele pe care intentioneaza sa le cumpere, mai ales cele scumpe.

"Noul showroom are o suprafata de 200 metri patrati, de trei ori mai mare decat a celui anterior, la care se adauga un spatiu de depozitare de 1.000 de metri patrati, de cinci ori mai mare, care permite dublarea stocului de marfa atunci cand ne asteptam la un puseu al vanzarilor in anumite perioade ale anului. In prezent, aproximativ 11% din totalul vanzarilor EvoMag.ro sunt realizate direct din showroom", a spus reprezentantul societatii.

Compania va intra in viitorul apropiat si pe segmentul auto. Totodata, isi va extinde prezenta fizica in mai multe orase majore din tara, prin cateva puncte de prezenta.