Profitul SIF Moldova (SIF2) a crescut cu o treime in 2007, la 64,87 milioane lei (17,65 milioane euro), iar societatea si-a propus sa obtina un profit net de 75 milioane lei in acest an, potrivit rezultatelor preliminate aprobate de consiliul de administratie.
Rezultatele preliminate ale SIF Moldova nu au fost inca auditate de un evaluator financiar si urmeaza sa fie aprobate in cursul lunii februarie de adunarea generala a actionarilor.

Veniturile societatii de investitii s-au diminuat anul trecut cu 20%, la 120,93 milioane lei (32,90 milioane euro), dupa ce in 2006 incasarile s-au cifrat la 151,02 milioane lei.

Cu toate acestea, SIF Modova a obtinut anul trecut un profit net de 64,87 milioane lei (17,65 milioane euro), in crestere cu 34% fata de 2006, cand afisase un rezultate net de 48,34 milioane lei, dupa ce si-a redus cheltuielile la aproape jumatate, de la 97,70 milioane lei, la 50,99 milioane lei in 2007.

Totodata, administratorii societatii de investitii vor propune actionarilor nedistribuirea de dividende pentru anul 2007 si incorporarea profitului net in rezervele de capital.

In acelasi timp, consiliul de administratie urmareste utilizarea rezervelor societatii pentru majorarea capitalului social, prin alocarea unei actiuni gratuite la una detinuta de catre actionarii SIF-ului.

Pentru anul 2008, administratorii SIF Moldova au prevazut venituri de 142,88 milioane lei, cheltuieli de 57,55 milioane lei si un profit net de 75 milioane lei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri