Porsche-ul pus in joc de X-Trade Brokers in concursul X-Trade Forex Cup Romania a atras peste 26.000 de concurenti, in primele trei saptamani de la debutul campaniei de promovare, a declarat Victor Safta (foto), directorul XTB, pentru Wall-Street.

In opinia sa, Porsche-ul destinat celui care va castiga premiul cel mare este principala motivatie a numarului atat de mare de participanti, mai ales ca statisticile nu indica un numar mai mare de 5000 de participanti la concursuri similare.

“O mare parte dintre acesti oameni nu au idee de ce inseamna Forex, dar vream sa le explicam noi. Ca sa le explicam, trebuie sa ajungem la ei si sa ne dea o sansa. Acesta este motivul pentru care facem concursul. Vrem sa ii educam, sa le prezentam riscurile, avantajele, cat pot pierde sau castiga”, a declarat Safta.

Un alt indicator pozitiv este ca a crescut numarul de participantii la webinariile organizate de companie, de la 20-30 de participanti, pana la 250 la cel mai recent.

Directorul XTB a mai spus ca in acest moment inca 5 sucursale XTB deruleaza concursuri care au ca premiu un Porsche: Germania, Cehia, Slovacia, Spania si Polonia.

“Ca sa avem un business in Romania trebuie sa avem potentiali clienti educati. In prezent, avem gambleri sau oameni cu resurse financiare. Scopul final al acestei campanii este de a creste numarul de clienti”, a explicat Victor Safta.

La inceputul lunii august, XTB a anuntat ca a investit 250.000 de euro in doua campanii de promovare, offline si online.

Compania a intrat pe piata romaneasca la inceputul acestui an, dupa o investitie initiala de 3 milioane de euro. Banii investiti in concurs provin din bugetul de promovare alocat inca de la intrarea XTB in Romania, a mai spus Safta.








Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri