In opinia sa, Porsche-ul destinat celui care va castiga premiul cel mare este principala motivatie a numarului atat de mare de participanti, mai ales ca statisticile nu indica un numar mai mare de 5000 de participanti la concursuri similare.

“O mare parte dintre acesti oameni nu au idee de ce inseamna Forex, dar vream sa le explicam noi. Ca sa le explicam, trebuie sa ajungem la ei si sa ne dea o sansa. Acesta este motivul pentru care facem concursul. Vrem sa ii educam, sa le prezentam riscurile, avantajele, cat pot pierde sau castiga”, a declarat Safta.

Un alt indicator pozitiv este ca a crescut numarul de participantii la webinariile organizate de companie, de la 20-30 de participanti, pana la 250 la cel mai recent.

Directorul XTB a mai spus ca in acest moment inca 5 sucursale XTB deruleaza concursuri care au ca premiu un Porsche: Germania, Cehia, Slovacia, Spania si Polonia.

“Ca sa avem un business in Romania trebuie sa avem potentiali clienti educati. In prezent, avem gambleri sau oameni cu resurse financiare. Scopul final al acestei campanii este de a creste numarul de clienti”, a explicat Victor Safta.

La inceputul lunii august, XTB a anuntat ca a investit 250.000 de euro in doua campanii de promovare, offline si online.

Compania a intrat pe piata romaneasca la inceputul acestui an, dupa o investitie initiala de 3 milioane de euro. Banii investiti in concurs provin din bugetul de promovare alocat inca de la intrarea XTB in Romania, a mai spus Safta.






X-Trade Brokers a investit 250.000 de euro in doua campanii de promovare

X-Trade Brokers a investit 250.000 de euro in doua campanii de...