“Proiectele sunt foarte bine repartizate, nu numai pentru zona de nord a Bucurestiului. Cererea foarte mare a fost pentru vile, vizitatorii semnaland oferta scazuta de vile. Pentru ca dezvoltatorii au o marja mai mare de profit la constructia pe verticala, s-au axat mai mult pe terenuri mici si au inceput sa construiasca blocuri. Paradoxul este ca un metru patrat construit intr-un apartament este mai scump decat mp construit intr-o vila”, a declarat pentru Wall-Street Vlad Vlasceanu, managing director al Admedia Consulta, compania organizatoare a evenimentului.

La eveniment au fost prezenti 19.000 de vizitatori care au avut acces la 12 proiecte rezidentiale noi pe piata imobiliara autohtona, dintre care 75% din Bucuresti. Dintre proiectele prezente la targ, in peste 80% dintre acestea este prezenta si investitia straina. Cele mai interesante dintre proiectele semnalate au fost vilele din zona montana sau de la mare, dar si un proiect imobiliar de patru vile de lux in Snagov, al Falcon Corporation, facut in colaborare cu creatoarea de moda Venera Arapu, care se va ocupa de amenajarea interioara a vilelor in stil japonez.

Timon se vrea a deveni un brand important pe segmentul imobiliar, “un eveniment personificat”, in care sa intervina batalia pentru imagine a fiecarei comanii. “Pana acum doi ani de zile, nu vedeai ansambluri rezidentiale promovate autdoor, online sau pe alte canale, mica publicitate fiind solutia adoptata de toata lumea”, a mai spus Vlasceanu.

Editia “mama” a Targului National Imobiliar “tIMOn” se va tine in Bucuresti, bianual, insa a fost lansata si editia din Constanta, care va avea loc intre 24-27 mai, dar si in toamna, cand se vor mai desfasira trei editii locale. De asemenea, “tIMOn” va participa ca eveniment de real-estate autohton in Polonia, la sfarsitul lunii aprilie, dar si la un eveniment similar in Spania, a mai spus Vlasceanu.