In prezent, gradul de ocupare al parcului comercial Vitantis Shopping Center este de 94%. Totodatat, proprietarii proiectului au lansat o campanie de marketing care a necesitat o investitie de 625.000 euro si ar trebui sa genereze o crestere a vanzarilor cu 35%.

“Pe langa aceasta campanie, vom investi aproximativ 400.000 euro in facilitarea accesului in parcul comercial Vitantis, actiune ce presupune modificari aduse sistemelor de semaforizare aferente soselei Vitan-Barzesti”, a declarat Vlad Dragoescu, reprezentant al Equest Balkan Properties.

Vitantis are o suprafata totala inchiriabila de 34.219 mp, dintre care 11.392 mp reprezinta galeria comerciala, ce gazduieste branduri precum: Moa, Body Talk, Geox, Sevda, Woman Instinct, Mirano, Lee Cooper, Kenvelo, Reserved, Takko, Intersport, Leonardo, Reno, Meli Melo, Bam Boo, Tom Taylor sau Cropp Town.

Principale ancore ale Vitantis sunt operatorul de bricolaj Praktiker, cu o suprafata de 9.409 mp, reteaua de Mobila Bontas, cu 3.097 mp si Technomarket, cu 3.707 mp.

Equest Balkan Properties este actionar majoritar si in cadrul Technomarket, divizia pentru suprafete mari a retailerului Domo, al doilea jucator pe piata locala de comert cu produse electrocasnice, electronice si IT&C.

Citeste si Equest dubleaza bugetul de marketing pentru Vitantis.

Equest dubleaza bugetul de marketing pentru Vitantis Shopping Center

Equest dubleaza bugetul de marketing pentru Vitantis Shopping Center