„In ultima saptamana, mixul de branduri de fashion a fost completat cu noi nume, precum Pimkie, Nine West si TNT. Alaturi de acestea, B&B Collection, Splend’or si Optiblu au inaugurat magazine, in timp ce zona de food court si-a imbogatit oferta prin deschiderile Jumbo Vietnamese Food si La Nasu’ Café”, se arata in comunicatul Sun Plaza.

In urmatoarele zile, operatorul de incaltaminte Humanic si retailerul de articole sportive Hervis vor inaugura cele doua magazine, acoperind o suprafata de peste 1.600 mp.

In primele patru zile de la deschidere, Sun Plaza, dezvoltat de Euro Mediterranee Consulting (EMCT) si Sparkassen Immobilien, divizia de investitii imobiliare a grupului Erste Bank, a atras circa 315.000 de vizitatori, cu 17% mai putin fata de numarul vizitatorilor atrasi de AFI Palace Cotroceni in aceeasi perioada de la inaugurare.

Sun Plaza are o suprafata inchiriabila de 80.000 mp, printre chiriasi numarandu-se: Cora, Baumax, Mobexpert, Flanco, Cinema City, C&A, Zara, Marks and Spencer, New Yorker, Sephora , Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Deichmann, Promod, Orsay, Motivi, Douglas, Imaginarium, Sensiblu, Ecco, Ipekyol, Triumph, Accessorize, Nine West, Bamboo, Oxygen Club, Pizza Hut sau KFC.

Centrul comercial Sun Plaza a fost deschis pe 25 februarie, dupa o investitie de 200 milioane de euro si o amanare de aproape doi ani.

Sun Plaza: 315.000 de vizitatori in primele 4 zile, cu 20% mai putin fata de AFI Cotroceni

Sun Plaza: 315.000 de vizitatori in primele 4 zile, cu 20% mai...