In saptamana 1-7 martie, centrul comercial Sun Plaza, din zona Piata Sudului, a fost vizitat de circa 300.000 de persoane, astfel incat numarul vizitatorilor de la deschidere si pana in prezent a crescut la 615.000.
„In ultima saptamana, mixul de branduri de fashion a fost completat cu noi nume, precum Pimkie, Nine West si TNT. Alaturi de acestea, B&B Collection, Splend’or si Optiblu au inaugurat magazine, in timp ce zona de food court si-a imbogatit oferta prin deschiderile Jumbo Vietnamese Food si La Nasu’ Café”, se arata in comunicatul Sun Plaza.

In urmatoarele zile, operatorul de incaltaminte Humanic si retailerul de articole sportive Hervis vor inaugura cele doua magazine, acoperind o suprafata de peste 1.600 mp.

In primele patru zile de la deschidere, Sun Plaza, dezvoltat de Euro Mediterranee Consulting (EMCT) si Sparkassen Immobilien, divizia de investitii imobiliare a grupului Erste Bank, a atras circa 315.000 de vizitatori, cu 17% mai putin fata de numarul vizitatorilor atrasi de AFI Palace Cotroceni in aceeasi perioada de la inaugurare.

Sun Plaza are o suprafata inchiriabila de 80.000 mp, printre chiriasi numarandu-se: Cora, Baumax, Mobexpert, Flanco, Cinema City, C&A, Zara, Marks and Spencer, New Yorker, Sephora , Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Deichmann, Promod, Orsay, Motivi, Douglas, Imaginarium, Sensiblu, Ecco, Ipekyol, Triumph, Accessorize, Nine West, Bamboo, Oxygen Club, Pizza Hut sau KFC.

Centrul comercial Sun Plaza a fost deschis pe 25 februarie, dupa o investitie de 200 milioane de euro si o amanare de aproape doi ani.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri