Daca ai un magazin online, esti furnizor de servicii pentru online ori esti interesat de marketing, participa la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital.

Afla mai multe detalii pe site-ul: www.ecomteam.ro.

“Nu am timp”. Poate aceasta este propozitia pe care o auziti cel mai des la angajatii din marile companii.

Pentru ca si-au dat seama de aceasta oportunitate de business doi antreprenori, unul din domeniul imobiliarelor si unul din cel al resurselor umane, au lansat Timepal, un site care se adreseaza celor care lucreaza in marile cladiri de birouri prin care salariatii isi pot face cumparaturile, pot sa isi duca masina ori hainele la spalatorie cu ajutorul unui “concierge”

“Eu sunt prins intre drumuri, nu am timp si am vrut sa imi rezolv treburile zilnice cu cateva clickuri cu ajutorul unor oameni in care sa am incredere. Aceste lucruri zilnice imi iau foarte mult din timpul liber. Noi am facut un calcul ca ar fi vorba de o economie de timp de 30 de ore pe luna prin folosirea platformei”, explica Dan Mocanu (foto stanga), fondator si director general al platformei Timepal.

Un site pentru angajatii din marile cladiri de birouri

Investitia de pana acum a fost de circa 200.000 de euro, banii fiind alocati in special pentru realizarea platformei si certificarea furnizorilor. Site-ul se adreseaza angajatilor din cladirile de birouri cu peste 500 de oameni, pentru ca fiind accesibila doar acestora platforma isi poate asigura profitabilitatea.

Angajatii au acces la servicii precum cumparaturi, servicii de curatare a hainelor, de intretinere a autovehiculului, cursuri de condus defensiv, comenzi de cadouri si flori, masaj.

Practic, un salariat trebuie sa se inscrie pe platforma si sa mentioneze de ce fel de serviciu are nevoie. In cazul in care vrea sa isi duca hainele ori masina la spalatorie cineva la va prelua, iar apoi i le va readuce proprietatorului. Daca vrea sa faca cumparaturi, un angajat aflat la receptia cladirii preia marfa, iar un alt angajat livreaza produsele in cladire.

Pentru Timepal lucreaza 10 angajati (inclusiv partea de administrare a site-ului), plaforma fiind in teste din decembrie. Aceasta va avea lansarea oficiala la jumatatea lunii februarie, iar pana la finalul anului antreprenorii mizeaza pe 30-40 de salariati.

“Este o echipa de concierge la receptie si una care livreaza produsele in cladire, de oameni mobili. Practic, numarul de angajati variaza in functie de cat de mare este cladirea de birouri, pot fi 2-3 sau 4-6 oameni. Va fi un concierge la 500 de salariati, iar fiecare concierge are un calculator si imprimanta cu QRcode. In Europa nu am gasit ceva similar si nici in America. In America, cand lucram la Microsoft, aveam un serviciu de genul acesta, dar foarte restrans. Aveam acces doar la lucruri legate de calatorii, vacante, bilete la spectacole, dar nu la ceva pentru ce ai nevoie sa faci zilnic”, mai spune Mocanu.

Fara taxa de livrare

Platforma este accesibila deocamdata angajatilor din cladirea Europa House din Piata Victoriei si celor din Lowe Romania, grupul de comunicare care s-a ocupat de partea de branding pentru Timepal.

Citeste si:

“Nu am vrut sa mergem pe um target elitist, am dorit sa facem un serviciu premium, dar accesibil pentru toata lumea. Astfel, utilizatorul nu plateste nimic in plus fata de pretul de achizitie, nu exista o taxa de livrare, abonament sau o anumita suma pentru comanda. Preturile sunt similare cu cele ale pietei astfel incat pentru client sa fie acelasi pret daca ar merge el sa faca cumparaturile”, afirma Lucian Anghel (foto dreapta), fondator si partener al Timepal.

Si atunci…din ce vor obtine venituri cei doi antreprenori?

“Din concentarea logistica la o singura cladire. Mai exact, livrarea se face gratis in cladire, dar la finalul lunii, compania furnizor ne factureaza valoarea si noi castigam din discountul de volum”, mai spune Anghel.

Vor sa se extinda in Europa si SUA

Fondatorii Timepal estimeaza ca businessul va avea o cifra de afaceri de un milion de euro in 2014 si va fi pe profit. „Investitia nu va fi amortizata insa anul acesta”, afirma Mocanu.

In prezent serviciul TimePal lucreaza cu sapte furnizori printre care Metro, cofetariile Armand, Holland Flower Trading (aranjamente florale), Panini din Gioia (brutarie).

In decembrie, prima luna de test, cele mai cerut serviciu a fost realizarea de torturi, pe locul al doilea fiind serviciile legate de masini.

Planul celor doi antreprenori este sa extinda serviciul in una- doua cladiri in fiecare luna. De asemenea, isi doresc ca Timepal sa fie accesibil pana la finalul anului si in Timisoara, iar ulterior sa se dezvolte si in strainatate. Primele tari vizate sunt Polonia, Germania si Marea Britanie, iar apoi SUA.

„Proprietarii sunt tot mai interesati pentru ca acum nu mai conteaza doar cladirea, ci si stilul de viata. Nu am dezvoltat acest serviciu prin BSS pentru ca BSS se ocupa de structura cladirii, de spatiul de munca, in timp ce Timepal tine de lifestyle. In prezent, sunt 90.000 de potential clienti in Bucuresti”, mai spune Lucian Anghel.