Descopera mai multe idei de business pe Raftul cu Afaceri.

Narcisa Vlad a absolvit Facultatea de comunicare si relatii publice din cadrul Universitatii Bucuresti si un curs-master de Drept antreprenorial, la ASE.

“Inca din liceu, am visat sa am propria afacere. Aveam foarte multe idei, pe care doream sa pot sa le pun in practica, de la infiintarea unei patiserii in cadrul liceului, pana la o afacere cu fructe. Imediat ce am ajuns in Bucuresti, in primul an de facultate, m-am si angajat. Am lucrat in diferite domenii, am pornit de jos si am capatat experienta, dar intotdeauna mi-am urmat visul, asteptand momentul potrivit si ideea in care sa cred. La 24 de ani m-am asociat cu o prietena si am decis sa importam si distribuim prima bautura de frumusete si sanatate din Romania- beautywater Q10. Am vazut o piata neexploatata in Romania, in dezvoltare la nivel european. Iar produsul ne-a uimit prin calitatea sa. A fost un business plin de provocari, prin natura nisata a produsului, dar cu potential, care m-a ajutat sa ajung astazi aici”, isi aminteste Narcisa Vlad.

In urma cu cinci ani a aflat de brandul Christina Jewelry&Watches, intr-o vizita in Danemarca. Ulterior, si-a ales un ceas cu diamante, pe care si l-a putut persoanliza pornind de la disc pana la talismane. “La fiecare vizita acolo, mi-am mai cumparat cate ceva pana cand a inceput sa nutreasca ideea de a aduce acest brand in Romania. Am mizat pe faptul ca produsele sunt de calitate, iar un ceas elvetian cu diamante, la preturi accesibile, nu exista la noi. Asa ca anul trecut, pe 1 noiembrie 2014, am batut palma pentru un nou inceput, o noua piata de explorat, cu Christina Jewelry&Watches, devenind unici distribuitori”, spune antreprenoarea.

Citeste si:

Investitia initiala in deschiderea magazinului din Baneasa Shopping City a fost de aproximativ 65.000 de euro, suma pe care Narcisa Vlad estimeaza ca o va amortiza in urmatorii doi ani. Cea mai mare provocare cu care s-a confruntat la inceput a fost recrutarea personalului, in conditiile in care magazinul a fost deschis in luna decembrie, in preajma Sarbatorilor de iarna. In prezent, echipa numara sapte angajati, urmand ca numarul lor sa creasca in acest an.

Pe lista de prioritati din acest an se afla deschiderea unui magazin online al brandului, lansare programata pentru saptamana viitoare. In plus, antreprenoarea intentioneaza sa dezvolte afacerea la nivel national prin intermediul dealerilor. Tinta de afaceri preconizata pentru 2015 este de circa 150.000 de euro.

“Estimam ca magazinul online ne va aduce o buna parte din venituri in acest an, urmand a ne dezvolta prin retele de dealeri autorizati, care sa prezinte produsele. Urmarim ca in acest an sa ajungem in principalele centre comerciale din tara. Ne place sa spunem ca revolutia luxului accesibil a inceput”, spune directorul executiv Christina Jewelry&Watches.

Cel mai scump produs vandut pana acum a fost un ceas clasic, in valoare de 6.200 lei, cu 120 de diamante. “La acest nou concept de ceas, 2 in 1, poti da valoare produsului pe masura ce trece timpul, achizitionand un nou accesoriu, diamant sau talisman. Mai exact, astazi cumperi un ceas cu 1 diamant, la 749 lei, maine ii mai adaugi 3 diamante si poti ajunge, in timp, la ceva extrem de valoros si unic”, adauga Narcisa Vlad.