Nu-i place neaparat moda, dar la fel ca majoritatea fetelor intotdeauna i-au placut hainele, iar cand era copil confectiona pentru papusi.

A absolvit Facultatea de Stiinte Politice din cadrul Universitatii din Bucuresti, iar de la 18 pana la 25 de ani a lucrat pentru firma de productie de publicatara pe care a lansat-o cu fostul sau sot.

In urma cu aproximativ cinci ani, businessul de productie publicitara nu a mai mers, iar Diana Jireghie (32 de ani) a inceput sa faca genti in stilul hippie pentru ea si pentru cativa prieteni.

Apoi a inceput sa vanda genti pe plaja din Vama Veche si sa participe la targuri organizate pentru Craciun ori Sfantul Valentin, iar la unul dintre acestea s-a gandit ca si-ar putea deschide si un magazin.

„Cand am deschis Catwork aveam doua milioane de lei (n.red 200 de lei) si mi-a mai dat mama 60 de milioane. Am inchiriat un spatiu pe Strada Sperantei, mobila am facut-o cu cativa prieteni si ne-a costat in jur de 5-10 milioane de lei, iar materiale mai aveam pentru ca inainte ma invartisem prin diferite depozite si aveam un maldar de carpe, nasturi si fermoare. Bani pentru reclama nu aveam, dar la targul din martie am facut 300 de fluturasi si am strigat incontinuu ca deschid magazin in luna mai. Cand am deschis ma asteptau in jur de 20 de persoane in fata magazinului si a iesit bine pentru ca din prima luna am recuperat cheltuielile”, povesteste Diana Jireghie despre felul in care a deschis magazinul Catwork Design in 2006.

In urma cu doi ani si jumatate, s-a asociat cu Tudor Plugaru (38 de ani), cel care detinea magazinul The Dressing Room din strada Ion Campineau, iar cei doi parteneri de afaceri au decis sa uneasca cele doua marci rezultand astfel magazinele The Dressing Room si Catwork in the Dressing Room, cel de-al doilea fiind lansat in aprilie pe bulevardul Regina Elisabeta, in apropiere de Facultatea de Drept.

Investitia in acest magazin a fost de circa 5.000 de euro, iar in prima luna au fost 500 de clienti, in prezent acesta fiind pe break-even (nivel la care veniturile sunt egale cu cheltuielile) in special datorita faptului ca cei doi asociati sunt totodata si producatorii hainelor. In prezent pentru cele doua magazine lucreaza 11 angajati.

Pentru urmatoarea perioada planurile lui Jireghie si Plugaru sunt de a lansa inca 3-4 magazine in Bucuresti, dar si de se extinde in diferite orase din tara, Clujul fiind unul dintre acestea, si in special din strainatate.

„Mi-ar placea sa mergem intr-o tara calduroasa, de exemplu Grecia, dar nu cred ca este o idee foarte buna acum. Insa pentru a vinde probabil ar trebui sa ne orientam catre Franta, Belgia, Olanda, in general catre tarile nordice”, spune Diana Jireghie adaugand ca printre clientii Catwork in The Dressing Room se numara si foarte multi straini.

Daca la inceput, magazinul Catwork Designse adresa in general liceenilor si studentilor datorita hainelor hippie, odata cu asocierea cu The Dressing Room acestea au devenit mai comerciale, iar media de varsta a crescut, acum majoritatea clientelor fiind in jurul 20-35 de ani.

„Vrem sa facem si haine pentru birou pentru ca multe dintre clientele noastre au crescut, lucreaza in companii mari, dar au ramas boeme. Pentru baieti nu am facut inca haine pentru ca ei in general isi doresc branduri, ei nu prea cumpara marfa de butic. Insa probabil vom face costume la comanda pentru baieti”, mai spune fondatoarea brandului Catwork

Cu toate ca a intrat inca de la 18 ani in antreprenoriat, Diana Jireghie spune ca nu-i place foarte mult zona de business.

„Nu-mi place pentru ca trebuie sa fiu organizata. Insa acum Tudor este cu cifrele, iar eu ma ocup de creatie, atmosfera, relatii publice”, incheie antreprenoarea.