Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului Elena Udrea a raspuns glumind, intr-o conferinta, intrebata ce idee are pentru brandul Bucurestiului, ca acesta ar trebui sa fie "o frunza mai mica".
Potrivit Elenei Udrea, turistii strani care vin in Bucuresti pot vizita centrul istoric, Muzeul Taranului Roman, Muzeul Satului, dar si zonele din jurul Capitalei.

"Azi am aflat ca vom avea si un parc privat de distractii in Drumul Taberei", a spus ministrul, citat de Mediafax.

Ea a adaugat ca, in prezent, turistii straini care vin in Bucuresti sunt in general oameni de afaceri, care au o intalnire, se plimba putin prin centrul vechi si pleaca a doua zi.

MDRT va prezenta in septembrie Primariei Municipiului Bucuresti un plan de marketing al Capitalei, care va arata principalele directii de promovare.

"Am cerut o crestere medie anuala a numarului de turisti cu 4,5%, o crestere medie a innoptarilor de peste 6,8% si o crestere a notorietatii Capitali pe cel putin trei piete tinta cu cel putin 15%", a spus Udrea.

Ea a adaugat ca din cercetarile pentru planul de marketing realizate de compania franceza Detente Consultants reiese ca Bucurestiul trebuie sa atraga si alte segmente de turisti, in afara celor de business, precum vizitatori interesati de turismul cultural, de cel de sanatate, de evenimente si de tip city-break.

Planul de marketing recomanda pozitionarea Bucurestiului ca destinatie pentru tineri, care sa fie cunoscuta pentru animatie, pentru viata de noapte si pentru ceea ce se intampla in centrul istoric.

Udrea a adaugat ca Bucurestiul este cunoscut acum ca fiind capitala cu cel mai bun divertisment din sud-estul Europei.

De asemenea, turistiilor le-ar putea fi prezentat si un circuit al forturilor vechi din jurul Capitalei, si, potrivit ministrului, exista aproape 30 de astfel de obiective.

Jamil Benabdallah, directorul pentru Europa de Est al Detente Consultants, a spus la randul sau ca in Bucuresti ar trebui dezvoltate evenimente culturale, atat pentru turisti, cat si pentru bucuresteni, si ca pot fi create itinerare tematice.

"Trebuie sa fie creat un brand turistic pentru Bucuresti si trebuie implicata populatia in crearea acerstui brand", a mai spus Benabdallah.
El a adaugat ca promovarea Capitalei trebuie facuta si pe internet si pe retele de social media.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri