Aeroportul se afla in subordinea Consiliului Judetean Tulcea incepand din anul 1996 si este subventionat in proportie de 50-60% din fondurile institutiei, potrivit lui Tarhon.

„Traieste din operatiuni aeroportuale pentru curse charter, din activitati sportive de pilotaj si se mai realizeaza diverse operatiuni conexe, concursuri de automobilism, de motociclism, lucruri care nu au neaparat legatura cu obiectul de activitate principal”, a spus oficialul CJ Tulcea.

El a adaugat ca principala problema a aeroportului este ca nu reuseste sa atraga cursele marilor operatori de transport.

„Am avut tentative de a atrage aici curse low cost, au fost cativa care au venit, au vazut si au plecat. Am avut la un moment dat aproape semnat un contract cu TAROM pentru o cursa Tulcea-Bucuresti, dar am pierdut si aceasta ocazie pentru ca a aparut acel nor de fum de anul trecut”, a precizat Victor Tarhon.

Potrivit acestuia, autoritatile locale vor sa acceseze aproximativ 25 milioane de euro pentru aeroport prin Planul Operational de Transport.

Citeste si:

„In momentul acesta,comandantul aeroportului este la Bucuresti, la Autoritatea de Management pentru Planul Operational de Transport cu un proiect pe care l-am scris si intentionam sa accesam 25 milioane de euro, bani necesari pentru interventii la pista si la unele spatii tehnice neaparat necesare”, a mentionat Tarhon.

In acest context, oficialul CJ Tulcea a afirmat ca si-ar dori sa poata inchide aeroportul.

„Fara a fi o metafora fortata, traieste de pe o zi pe alta, iar Consiliul Judetean subventioneaza in proportie de circa 50-60% anual functionarea acestui aeroport. Daca CJ ar fi fost societatea mea, era de mult inchis aeroportul. Dar avand in vedere ca este o activitate publica, pentru ca acest aeroport mai are si alte roluri, facem acesta derogare de la regulile generale si ne incapatanam sa credem ca intr-o zi o sa produca si profit”, a mai spus Tarhon.

Sursa foto: Blogul presedintelui Consiliului Judetean Tulcea