Oficialii Marriott International au incheiat un contract de parteneriat cu Ian Schrager, pionierul hotelurilor boutique, in vederea crearii unui brand de aproximativ o suta de hoteluri de lifestyle. Hotelurile vor combina stilul global definitoriu al Marriott cu serviciul individualizat caracteristic hotelurilor boutique Schrager.
Ian Schrager, celebru pentru clubul sau decadent Studio 54, a devenit un mogul al hotelurilor de lux, dezvoltand complexuri moderne in cele mai renumite destinatii ca New York, Londra, Miami si alte orase. Schrager s-a extins si pe segmentul rezidential si al constructiilor cu destinatie mixta.

Marriott are o valoare de piata de aproximativ 17,8 miliarde de dolari (13,37 miliarde de euro) si opereaza cu marcile Renaissance Hotel, Residence Inn, Courtyard by Marriott, TownePlace Suites si celebra retea hoteliera Ritz-Carlton.

“Nimeni nu este atat de creativ ca Ian Schrager, el fiind cel mai potrivit partener in crearea si lansarea unei noi retele de hoteluri moderne”, a declarat J.W.Marriott Jr., director general al Marriott International. “Aceste hoteluri vor completa excelent portofoliul de marci existent si vor oferi ocazia de a construi ceva nou, complet diferit si original”, a continuat Marriott.

Hotelurile, care inca nu au un nume, vor fi localizate in orase de pe intreg teritoriul nord si sud-american, Europa si Asia. Planul initial de implementare a proiectelor include New York, Miami, Los Angeles, Chicago, San Francisco, San Diego, Boston si Las Vegas in Statele Unite; Londra, Paris, Berlin, Frankfurt, Madrid, Barcelona, Milano si Roma in Europa; Beijing, Shanghai, Singapore, Bangkok, Seoul si Tokyo in Asia.

Hotelurile vor avea in jur de 150-200 de camere, design-ul fiind asigurat de “diversi arhitecti si designeri recunoscuti in lume”, a adaugat Marriott. Partenerii au declarat ca se asteapta ca investitia sa reflecte si o latura ecologica.

Schrager va fi responsabil cu dezvoltarea conceptului, incluzand design, marketing, branding, dar si aprovizionarea cu alimente si bauturi. In schimb, Marriott va analiza procesele si operationalizarea lor odata cu finalizarea constructiilor. “Planul de investitie se bazeaza pe abilitatile lui Marriott in dezvoltarea si managementul hotelier”, sustine Amanda Bryant, analist al Merrill Lynch..

Lantul hotelier Marriott International este pe cale sa-si atinga tintele de expansiune si isi pastreaza previziunile de crestere a veniturilor in Statele Unite in acest an, a declarat presedintele si directorul executiv, J. W. "Bill" Marriott.

"Planuim sa adaugam 85.000 pana la 100.000 de noi camere de hotel la nivel global in urmatorii trei ani si sa ajungem, in 2009, la un portofoliu de 600.000 de camere, dintre care 120.000 in afara Americii de Nord", a declarat seful Marriott. Compania detinea 517.202 camere hoteliere la nivel global, la sfarsitul lunii martie.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri