"Asa cum am estimat si la 1 martie, turismul de afaceri are o pondere importanta in operatiunile Ramada Plaza. Targurile de afaceri, apropierea de centrul de afaceri din nordul capitalei si de cele doua aeroporturi au facut ca Ramada Plaza sa aiba in prima luna de functionare un grad de ocupare asemanator unui hotel aflat dupa un an de functionare”, a declarat Daniel Ben Yehuda, directorul General al Ramada Plaza Romania.

Gradul de ocupare mediu in timpul saptamanii a fost de 80%, majoritatea oaspetilor fiind corporate business. Acestia au apreciat in primul rand confortul camerelor, personalul foarte receptiv si mai ales designul deosebit si intimitatea hotelului.

Oaspetii hotelului au fost 80,56 % straini si 19,54 % romani, cazati la o rata medie de 110euro/camera. In perioada summitului, hotelul a gazduit delegatiile oficiale ale Albaniei, Bulgariei, Macedoniei, Greciei, Belgiei, Australiei, Frantei si echipajul Air Force One.

In aceasta perioada au fost inaugurate 2 sali de conferinte din viitorul Convention Center care va avea o capacitate de 1.800 persoane in 6 sali, investitiile programate anterior fiind de 4-5 milioane de euro.

“Estimam un grad de ocupare mediu de 57-60% in acest an. Initial ne-am propus 70%, dar am pierdut o luna buna (februarie), activa, din punct de vedere al turismului de afaceri”, declara anterior, pentru Wall-Street, Ben-Yehuda.
Hotelul Ramada Plaza, operational in proportie de 100% incepand cu martie 2008, are o suprafata de 14.000 metri patrati si o capacitate de 300 de camere.

Conform unui studiu al INCDT (The Research and Development National Institute in Tourism), prezentat de Trend Hospitality, dezvoltator exclusiv al brandului Ramada in Romania, 80 % din solicitarile primite de tour operatori pentru hotelurile de lux se adreseaza clientilor corporate, in timp ce doar 20% acopera cererile pentru grupuri/turisti. De asemenea, turismul de afaceri si calatorie isi va muta centrul spre Europa Centrala si de Est.

Pentru urmatorii trei ani, raportul INCTD prevede o rata medie de ocupare intre 60 si 70% pentru hotelurile de patru stele si o crestere a pietei turismului similara cu statele vecine membre UE, de circa 40%, valoare inregistrata de Ungaria in anii imediat urmatori integrarii.

Brandul Ramada este reprezentat in Romania de compania Trend Hospitality, care actioneaza ca partener strategic in Romania, Bulgaria si Moldova si detine exclusivitate de francizare pe piata romaneasca a urmatoarelor branduri din portofoliul Wyndham: Ramada Worldwide, Wyndham Hotel Group, Super 8 Motel si Days Inn.

Ramada Worldwide este parte a grupului Wyndham Hotel Group, cel mai mare grup hotelier la nivel international, fiind prezent pe sase continente, cu un total de 6.400 de hoteluri si 533.000 de camere. Ramada Worldwide detine 900 de hoteluri in peste 25 de tari.

Brandul Ramada a fost creat in 1954, iar in 2004 a fost achizitionat de Cendant Corporation, intrand astfel in portofoliul Wyndham Hotel Group. Gama Ramada cuprinde hotelurile Ramada, Ramada Resort, Ramada Hotel&Resort, Ramada Hotel&Suites, Ramada Encore si Ramada Plaza, conceptul de top al grupului.

In Romania, brandul Ramada este prezent prin trei locatii in Bucuresti: Ramada Bucharest North, Ramada Majestic, Ramada Plaza si Ramada Sibiu, fiecare unitate fiind operata independent.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri