Operatorul de hoteluri Marriott International a anuntat ca profitul din trimestrul al doilea a scazut cu 24% din cauza conditiilor economice slabe din Statele Unite.
Directorul executiv al companiei a declarat ca se astepta la o crestere economica slaba si lenta, iar cererea de inchiriere va persista in anul urmator. Marriott a declarat ca veniturile operationale din al doilea trimestru au scazut cu 153 de milioane de dolari, adica cu 41% per actiune fata de 175 milioane dolari.

Intr-o baza ajustata, veniturile din operatiunile continue au scazut cu 11% la 51 de centi/actiune. Analistii se asteapta la o crestere in medie de 49 centi/actiune.

Marriott a anuntat ca RevPAR(venit pe camere disponibile) din intreaga lume au crescut cu 5,6%, iar in America de Nord a crescut cu doar 1,4%.

In timp ce hotelurile din afara Statelor Unite a continua sa beneficieze de o cerere solida, conditiile de afaceri din Statele Unite a fost deteriorata”, a declarat J.W. Marriott, CEO Marriott.

“In timp ce exista multe incertitudini, ne asteptam la o crestere economica slaba si lenta in Statele Unite , care va mentine cererea scazuta si in 2009”.

Veniturile din al doilea trimestru au crescut cu doua procente la 3,2 miliarde de dolari.
Inaite de tranzactionarea pe piata deschisa, actiunile Marriott au scazut la 24.40 de dolari dupa ce la inchiderea Bursei din New York au inregistrat 25,94 de dolari per actiune.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri