“Raspunsul pietei la solutia online oferita de decoleaza.ro este peste asteptari”, constata Paula Dobrescu (foto), general manager Business Travel, care si-a propus sa cucereasca piata ticketing-ului online cu proiectul decoleaza.ro, in urma unei investitii de 100.000 de euro.

In ultima perioada, agentiile de turism iau in calcul serios promovarea de site-uri online pentru vanzarea biletelor de avion, dar si a unor servicii adiacente. Studiul Metromind precizeaza ca majoritatea romanilor, atunci cand cumpara online, sunt interesati in proportie de 37% de calitatea produselor.

Aproximativ 21% sunt atrasi de posibilitatea de a economii bani platind mai putin, in timp ce doar 19% considera plata online ca o modalitate de a petrece timpul intr-un mod agreabil, fara sa fie nevoie sa se deplaseze in magazine sau la agentiile de turism.

Citeste si:

Ca raspuns la schimbarile si tendintele din turimul romanesc, site-ul decoleaza.ro are in vedere “cele mai ieftine solutii de calatorie de pe aceasta piata”, dupa cum precizeaza Dobrescu, bilete la pret scazut promovate de companii aeriene pretigioase exclusiv pe site, dar si implementarea, in curand, a unei oferte complete de companii low-cost.

Pentru Business Travel, cele mai solicitate detinatii sunt Amsterdam, Barcelona, Paris si New York. Se estimeaza, pana la sfarsitul anului, un numar de peste 2.000 de calatorii achizitionate din cei cativa mii de utilizatori care viziteaza saptamanal site-ul.

Anul trecut, Business Travel a inregistrat o cifra de afaceri de 7 milioane de euro, pentru anul curent bugetandu-se o crestere cu 25% a incasarilor, incheie Dobrescu.