Compania aeriana de origine germana Lufthansa AG va infiinta o noua companie aeriana italiana, Lufthansa Italia, care va opera in mai multe orase europene, inclusiv Bucuresti, din nordul Italiei incepand din luna februarie 2009.
"Lufthansa Italia ne va consolida pozitia pe o piata importanta, cea italiana, caracterizata de o cerere puternica si care ne ofera oportunitati de crestere energica in viitor. Vom oferi pasagerilor o retea extinsa de rute intre nordul Italiei si destinatii atractive europene", a afirmat Dl. Wolfgang Mayrhuber, CEO Lufthansa .

Zborurile Lufthansa Italia vor fi operate cu 6 aeronave Airbus A319, avand o capacitate de 138 de locuri in clasele business si economic.

Zborurile catre primele doua destinatii, Barcelona si Paris (Charles de Gaulle) vor opera incepand cu data de 2 februarie 2009. Patru saptamani mai tarziu vor fi incluse in orar zborurile catre Bruxelles, Budapesta, Bucuresti si Madrid. Londra (Heathrow) si Lisabona vor fi adaugate in orarul de vara, incepand cu sfarsitul lunii martie.

"Milano si Lombardia sunt printre cele mai puternice regiuni economice din Europa. O retea complexa de conexiuni care sa lege aceste zone de cele mai importante orase europene este esentiala. Lufthansa Italia va realiza acest lucru si in acest fel isi va demonstra si angajamentul fata de regiunea italiana", a continuat Dl. Mayrhuber.

Lufthansa Italia va avea sediul pe Aeroportul Malpensa din Milano, infrastructura aeroportului Malpensa fiind imbunatatita prin colaborarea cu operatorul sau, SEA, pentru a oferi pasagerilor Lufthansa servicii noi si confort sporit. Incepand cu primavara anului viitor pasagerii vor fi intampinati de noi facilitati in sala de asteptare si serviciul de formalitati rapide in zonele de control si securitate.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri