"Roma este una dintre cele mai populare destinatii pentru petrecerea vacantelor de vara. De asemenea, am dorit sa introducem Roma cat mai curand in noul orar pentru a permite romanilor plecati la munca in Italia sa isi planifice din timp si la preturi accesibile intoarcerea in tara de Pasti sau in perioada verii”, a declarat directorul general al companiei Blue Air, Adrian Ionascu (foto).

Compania este autorizata sa efectueze zboruri regulate interne si internationale de pasageri, zboruri de tip charter la cerere si transporturi cargo.
In prezent, Blue Air opereaza cu 11 aeronave: sapte avioane Boeing 737 si doua aparate SAAB 340. Flota Boeing 737 numara trei aeronave seria 737 – 300, doua aeronave seria 737 – 400, o aeronava seria 737-500 si trei aeronave 737 – 800 Next Generation, cu capacitati intre 126 si 189 de locuri. Cele doua avioane SAAB 340 au o capacitate de 33 de locuri fiecare.

Companie de smart flying Blue Air a inregistrat, in primele sase luni din acest an, o cifra de afaceri de 237,7 milioane lei, in crestere cu peste 35% fata de S1 2008, cand a raportat afaceri de 175,1 milioane lei, a declarat in august directorul general al companiei, Adrian Ionascu.

"Compania a transportat in prima jumatate a acestui an 540.000 de pasageri, in crestere cu 27% fata de perioada similara a anului anterior, cand numarul pasagerilor transportati a fost de 425.000. Aceasta crestere de 27 de procente vine ca urmare a destinatiilor pe care Blue Air le-a introdus in aceast an", a spus mai spus Adrian Ionascu.

Blue Air a introdus in 2009 curse suplimentare spre Catania si Napoli, ca urmare a anularii curselor companiei italiene MyAir. Reprezentantul companiei de smart flying estimeaza ca Blue Air va obtine, in 2009, o cota de 50% din piata romaneasca de transport aerian low-cost.

Blue Air are ca strategie inlocuirea, pana in 2012, a intregii flote cu aeronave 737 Next Generation.

Cititi si Falimente vs dezvoltare: Spre ce vor zbura operatorii low cost in 2010?

Falimente vs dezvoltare: Spre ce vor zbura operatorii low cost in 2010?

Falimente vs dezvoltare: Spre ce vor zbura operatorii low cost in...