"Am reusit sa ne acoperim cheltuielile doar datorita ofertelor speciale ale hotelurilor din strainatate, care au dat niste preturi extraordinare, si al programelor interne de genul inscrierilor timpurii sau al zilelor gratuite oferite de hoteluri", a spus Burcea, care este si proprietarul agentiei de turism Paralela 45, relateaza Mediafax.

El a adaugat ca in acest an, agentia pe care o conduce a dublat numarul turistilor romani in Antalya, de la 3.500 la circa 7.000 si a inregistrat o crestere de 50% pentru statiunile din Bulgaria, pe fondul reducerii tarifelor.

Totodata, activitatea agentiilor pe segmentul turismului intern nu a scazut in acest an datorita unor oferte de genul "inscrieri timpurii" sau "platesti cinci nopti si stai sapte".

Citeste si:

"Toate agentiile parca arata ceva mai bine in 2010 fata de anul trecut. Pe fondul acestor programe, Paralela 45 a inregistrat in primele opt luni ale acestui an o crestere a volumului vanzarilor cu 8% fata de anul trecut", a spus Burcea.

El a adaugat ca turismul a fost afectat in acest an de reducerea cu 25% a salariilor bugetarilor, de cresterea TVA de la 19% la 24% si de lipsa totala a promovarii interne.

"Pe promovare interna nu s-a facut nimic in acest an. In primele opt luni nu s-a alocat absolut niciun leu. Cei de la Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului au explicat ca premierul Emil Boc a spus ca timp de sase luni sa nu se dea nimic pentru promovarea interna", a mai spus Burcea.