Agentiile de turism au supravietuit in acest an, in contextul reducerii salariilor bugetarilor cu 25%, al cresterii TVA si al lipsei totale a promovarii, doar datorita ofertelor speciale facute de hotelurile din tara si strainatate, a declarat Alin Burcea, prim-vicepresedintele ANAT.
"Am reusit sa ne acoperim cheltuielile doar datorita ofertelor speciale ale hotelurilor din strainatate, care au dat niste preturi extraordinare, si al programelor interne de genul inscrierilor timpurii sau al zilelor gratuite oferite de hoteluri", a spus Burcea, care este si proprietarul agentiei de turism Paralela 45, relateaza Mediafax.

El a adaugat ca in acest an, agentia pe care o conduce a dublat numarul turistilor romani in Antalya, de la 3.500 la circa 7.000 si a inregistrat o crestere de 50% pentru statiunile din Bulgaria, pe fondul reducerii tarifelor.

Totodata, activitatea agentiilor pe segmentul turismului intern nu a scazut in acest an datorita unor oferte de genul "inscrieri timpurii" sau "platesti cinci nopti si stai sapte".

"Toate agentiile parca arata ceva mai bine in 2010 fata de anul trecut. Pe fondul acestor programe, Paralela 45 a inregistrat in primele opt luni ale acestui an o crestere a volumului vanzarilor cu 8% fata de anul trecut", a spus Burcea.

El a adaugat ca turismul a fost afectat in acest an de reducerea cu 25% a salariilor bugetarilor, de cresterea TVA de la 19% la 24% si de lipsa totala a promovarii interne.

"Pe promovare interna nu s-a facut nimic in acest an. In primele opt luni nu s-a alocat absolut niciun leu. Cei de la Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului au explicat ca premierul Emil Boc a spus ca timp de sase luni sa nu se dea nimic pentru promovarea interna", a mai spus Burcea.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri