Mai mult, incepand cu luna iunie, magazinul online al lantului de magazine va implementa plata prin transfer bancar, pentru companii, si card Avantaj, Card Carrefour, BRD Finance si Star BT, in incercarea de a creste vanzarile pe segmentul de produse non-food.

„Plata ramburs este cel mai cerut serviciu de catre clientii nostri si nu puteam ignora acest lucru”, spune Butufei. „In prezent am facut mult lobby pentru plata prin card si am reusit rate de conversii superioare pietei”, continua el. Rata de conversie la nivelul intregii piete de eCommerce din Romania este de circa 1%. „Rata noastra de conversie este similara cu a eMag-ului”, a mai spus Butufei.

Conform declaratiilor eMag din 2013, rata medie de conversie a celui mai mare magazin online din Romania se ridica la circa 6%.

Seful operatiunilor de eCommerce de la Carrefour subliniaza ca ratele de conversie ale Carrefour cresc direct proportional cu rezolutia monitoarelor de pe care clientii cumpara.

Citeste si:

„Avem rate de conversie mai mici decat media pe telefoane mobile – este greu, pana la urma, sa adaugi zeci de produse in cos de pe un ecran de mici dimensiuni. In schimb, avem rate de conversie de 9% pe monitoare Full HD, precum cele ale Mac-urilor de la Apple”, exemplifica Butufei.

Dupa introducerea mai multor metode de plata, mai ales plata ramburs, el se asteapta ca numarul comenzilor sa se cvadrupleze. Radu Butufei nu a oferit informatii privind numarul comenzilor din prezent.

In zilele 9-10 iunie, in cadrul unei initiative a procesatorului de plati PayU la care au aderat multe magazine online din tara, Carrefour va livra gratuit, renuntand la costul de 15 lei/transport. „Doua zile de livrare gratuita in cazul nostru inseamna foarte mult, mai ales pentru faptul ca noi ducem clientilor uneori si sute de kilograme!”

Piata de comert online din Romania s-a ridicat la finalul anului trecut la circa 1 miliard de euro, urmand sa creasca anul acesta cu minim 30-35%.