Alex Goaga26 Iunie 2014 in eCommerce

eMag: La cinci ore de la startul unei campanii am inregistrat vanzari de 7 milioane de lei


eMag: La cinci ore de la startul unei campanii am inregistrat vanzari de 7 milioane de lei

eMag, cel mai mare magazin online din tara, deruleaza in aceste zile (25 – 27 iunie) campania „Revolutia preturilor", cu discount-uri la zeci de mii de produse din toate categoriile listate. In primele cinci ore de la deschiderea campaniei, eMag a inregistrat vanzari in valoare totala de 7 milioane de lei, adica de aproape trei ori mai mare comparativ cu valoarea vanzarilor generate intr-o zi intreaga obisnuita.

In acest interval, au fost plasate 13.000 de comenzi, iar o treime dintre acestea au venit de pe mobil. La ora 12:00, pe site-ul eMAG erau 40.000 de vizitatori.

„Startul campaniei Revolutia Preturilor a depasit chiar si cele mai optimiste asteptari ale noastre. Cu siguranta, aceasta campanie este a doua ca amploare dupa Black Friday la eMag si am reusit sa aducem clientilor nostri reduceri consistente la zeci de mii de produse", declara Violeta Luca, vicepresident&executive director eMag.

„In primele cinci ore de la startul campaniei, au fost vandute peste 2.000 de tablete la 99 de lei, 1.500 de telefoane mobile, 1.000 de pachete de Pampers si peste 300 de parfumuri", declara Violeta Luca.

Principalii concurenti ai companiei sunt Altex, Domo, precum si Cel.ro, PCGarage.ro sau EvoMag.ro.

Recomandare FlorideLux a atras in actionariat BAC Investment Banking si Mediafax Group




Citeste si

mai multe articole din eCommerce