„Ne dorim ca, in timp, „Revolutia Preturilor” sa urmeze traiectoria pe care am inscris si evenimentul Black Friday, eveniment pe care il vom organiza in acest an in data de 21 noiembrie”, declara Violeta Luca, vicepresedinte si director executiv eMag.

In Revolutia Preturilor, traficul a fost dublu fata de o perioada normala din saptamana, si peste 300.000 de romani au intrat cel putin o data pe site in fiecare zi.

Citeste si:

Pe parcursul celor trei zile au fost vandute peste 7.000 pachete de scutece pentru copii, 11.100 de carti si aproximativ 15 tone de mancare pentru animalele de companie. Creşterea traficului fata de o perioada obisnuita a fost sustinuta si de zona de mobile, care a generat aproximativ 30% din trafic. In cadrul Black Friday vor participa majoritatea magazinelor online dar si traditionale din zona electroIT, inclusiv Altex, Domo, dar si Cel.ro, PCGarage.ro sau EvoMag.ro.

Cum se pregateste eMag pentru Black Friday? Afla din inregistrarea VIDEO de mai sus.