„Aceasta extindere face parte din strategia noastra asumata pe termen mediu si lung de a ne consolida pozitia in regiune. In prezent, accesam, datorita celor trei piete in care ne desfasuram activitatea deja – Romania, Bulgaria si Ungaria – o baza de peste 36 de milioane de clienti. Acum intram intr-o tara mare din regiune, cu aproape 39 de milioane de locuitori, cu o piata de ecommerce estimata la 4 miliarde de euro si cu un potential mare de crestere”, spune Sorin Ionescu, vicepresedinte si director de dezvoltare internationala eMAG.

Compania Agito, infiintata in anul 2002 ca magazin online de electronice si electrocasnice a devenit, prin extinderea categoriilor de produse si prin dezvoltarea echipei, unul dintre cei mai puternici jucatori pe piata de comert online din Polonia. In 2008, a ocupat locul secund in topul “Deloitte Technology Fast 50", in 2009 a primit distinctia Dot.com, iar raportul “E-Commerce 2009” realizat de Internet Standard confirma pozitia de lider a Agito pe piata din Polonia. In 2013, Agito.pl a fost prima optiune a consumatorilor din Polonia si a primit premiul “Consumer’s Golden Laurel 2013”, intr-un clasament al celor mai populare produse si branduri poloneze.

„Transferul de actiuni va reprezenta o noua provocare pentru noi, vom aduce langa echipa eMAG o echipa performanta, cu o foarte buna cunoastere a pietei locale. Cele doua echipe vor opera pe o platforma IT comuna, iar acest fapt se va traduce, cu siguranta, in servicii si categorii noi, in beneficiul clientilor finali”, spune Sorin Ionescu.

Citeste si:

Transferul de actiuni intre cele doua companii se va concretiza odata cu primirea aprobarii din partea institutiei poloneze.

Iulian Stanciu, general manager al eMAG.ro, a subliniat pentru wall-street.ro ca anul 2014 s-a dovedit a fi unul foarte bun, depasind estimarea initiala de afaceri. "Nu am avut nicio estimare de profit, intrucat am avut foarte multe investitii care nu puteau fi previzionate", spune el, adaugand ca eMAG se afla in plin proces de analizare a rezultatelor financiare, urmand sa le faca publice ulterior.

In luna aprilie a acestui an, directorul general al eMAG.ro, Iulian Stanciu, a estimat ca vanzarile retailerului vor depasi 260 milioane de euro in 2014, in crestere cu mai mult de 40% fata de anul precedent, in urma investitiilor de anul trecut si al celor programate in acest an, in suma de 11,5 milioane de euro, din care o treime pentru dezvoltarea internationala.