Este, practic, un mesaj “criptat” din care nu rezulta daca si in ce fel vor fi deservite companiile mici care doresc sa intre in portofoliul PayU. Intrebati de wall-street.ro cum defineste PayU o companie mica si una mare, reprezentantii PayU au spus ca “o companie mare in acceptiunea PayU este o companie reprezentativa din verticala in care activeaza, atat ca venituri / cifra de afaceri, cat si ca brand awareness, numar angajati etc. Mentionam ca in aceasta sfera luam in considerare atat companii ce activeaza in on-line cat si cele care activeaza doar in off-line in prezent si pe care dorim sa le ajutam sa intre in eCommerce”.

Reprezentantii companiei mai spun ca “PayU lucreaza deja cu companii mari si foarte mari atat pe plan local cat si global. Strategic vorbind insa, PayU Romania se va focaliza pe viitor pe acest segment. Ne dorim sa deservim nevoile complexe ale acestor companii cat mai bine si pentru aceasta vom avea nevoie de focus”.

De altfel, compania la care detine actiuni si grupul sud african Naspers, are deja un numar important de clienti majori, printre care Blue Air, eMag, FashionDays si OLX (actionariat comun), Flanco, Telekom, Carrefour sau Avon.

Citeste si:

Ramane de vazut in ce fel va alege PayU, in practica, sa actioneze in piata fata de jucatorii mici si cei mari. wall-street.ro va va tine la curent cu miscarile procesatorului de plati.

PayU a ajuns dupa cele 3 trimestre ale anului sa depaseasca pragul de 170 de milioane de euro volume procesate prin solutia proprietara, cu peste 70% peste urmatorul competitor, conform companiei. Principalul concurent este Netopia.