“Am luat decizia de a introduce un nou serviciu destinat clientilor nostri, intrucat ne dorim sa le facilitam acestora accesul nu doar la o gama larga de produse, ci si la un set integrat de servicii. Dezvoltarea mediului online a schimbat obiceiurile de achizitie ale cumparatorilor, astfel ca returnarea in magazine a produselor achizitionate online vine ca raspuns la nevoile de consum ale clientilor nostri”, afirma Ovidiu Ababei, online director Altex Romania.

Prin lansarea acestui nou serviciu, Altex Romania asigura un proces integrat de vanzare, oferind clientilor o experienta omnichannel, prin diferite posibilitati de achizitionare si returnare. Noua abordare integreaza atat serviciile online, cat si serviciile de care clientii beneficiaza direct in magazin, facilitand procesul de achizitie online.

Clientii care vor sa renunte la un produs achizitionat de pe site-urile www.altex.ro si www.mediagalaxy.ro, se pot prezenta in orice magazin din reteaua Altex si Media Galaxy pentru predarea produsului in termen de 31 de zile de la data achizitiei. Returul se realizeaza in baza regulamentului: magazinul preia returul, produsul se trimite la depozitul central pentru validarea procesului, urmand ca ulterior sa se decida acceptarea sau respingerea returului.

Citeste si:

Produsele returnate trebuie sa respecte regulamentul de retur in 31 de zile, sa fie insotite de factura si garantie, sa se afle in ambalajul original si sa nu prezinte urme de uzura. Orice client poate returna maxim trei produse in decursul unui an calendaristic.

In cadrul acestei campanii pot fi returnate orice categorii de produse, cu exceptia urmatoarelor: produse achizitionate cu discount din cauza unor defecte estetice, produse achizitionate prin sistem de rate sau bonuri valorice, produse carora le-a fost modificat sistemul de operare, produse licentiate al caror software a fost activat, pachete, programe software descarcate online si jocuri activate.