2 / 3

Cum vad internationalii evolutia crizei in publicitate

La nivel global, executivii si analistii din industria publicitatii au o viziune mai optimista asupra momentului si ritmului de revigorare a pietei.

“Nu este un recul puternic, dar exista cateva semne interesante”, a spus Maurice Lévy, CEO al Publicis Groupe, citat de nytimes.com. Lévy sustine ca a observat cateva semnale pozitive care il indreptatesc sa spuna ca punctul de minim al crizei in piata de publicitate a fost atins in luna iunie. In iulie si august au existat ameliorari de la luna la luna, care indica o continuare a acestui trend si in septembrie.

Pentru anul viitor, Lévy prevede o crestere de 2-3 procente a investitiilor in publicitate la nivel global. “Este un business care va continua sa creasca, iar advertiserii vor investi mai mult in acest sector”.

Pe de alta parte, GroupM se asteapta la o scadere de 1,4% a pietei globale de publicitate anul viitor, iar analistii PricewaterhouseCoopers citati de nytimes.com spun ca investitiile vor ramane sub nivelul din 2008 inca patru ani de acum inainte.

Martin Sorrell, CEO al WPP Group, spune ca a vazut putine semne care ar indica influenta unei atitudini mai optimiste fata de criza asupra investitiilor in publicitate. “Cred ca oamenii se simt mai impacati cu viata lor, iar mintile si inimile lor sunt puternice, dar asta nu s-a extins si asupra investitiilor in branding”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri