2 / 4

Tarife mai mari, clienti mai putini

Vestea schimbarii planului tarifar nu a fost bine primita de toate agentiile imobiliare: circa 10% dintre clientii imobiliare.ro nu au fost de acord cu noile tarife, 55% au reactionat pozitiv si 35% dintre clienti au fost de parere ca preturile sunt mari, insa nu exagerate.

“Din simularile pe care le-am facut, ne asumam faptul ca este posibil sa pierdem aproximativ 30% din clientii pe care ii avem in acest moment”, afirma Adrian Erimescu.

In ceea ce priveste numarul de anunturi publicate, seful imobiliare.ro estimeaza o scadere cu aproximativ 50%. “Vor disparea in primul rand anunturile ireale si cele duplicate. La acestea se vor adauga anunturile putin vandabile, in promovarea carora agentii imobiliari nu au de ce sa investeasca”, adauga el.

In prezent, 284 de agentii imobiliare din Bucuresti isi promoveaza anunturile pe imobiliare.ro. La acestea se adauga jucatori din orase precum: Timisoara (41 de agentii), Brasov (38), Constanta (30), Iasi (19), Cluj-Napoca (17) sau Sibiu (12 agentii).

Chiar daca atat numarul de clienti, cat si cel al anunturilor publicate vor scadea din luna octombrie odata cu implementarea noilor pachete tarifare, managerul imobiliare.ro mizeaza in continuare pe deschiderea agentiilor catre acest business.

“Online-ul si-a demonstrat eficienta in promovarea anunturilor imobiliare. Actiunea noastra impiedica listarea a mii de anunturi «carlig», recompenseaza anunturile de calitate prin indicatorul de relevanta, ii ofera agentului instrumente de diferentiere si branding si ii cere in schimb un lucru esential: sa-si selecteze partenerii”, spune Erimescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri