2 / 6

Ce vinde Bilet.ro

Cum planuieste Bilet.ro sa-si mareasca cifra de afaceri si sa castige cat mai multi consumatori? Site-ul va incepe sa puna la dispozitie tot mai multe bilete, din tot mai multe domenii. Daca in momentul de fata categoria cea mai exploatata o constituie vanzarea de bilete la concerte, din acest an, Weiner se va orienta si catre alte segmente.

“Vrem sa intram si pe segmentul de teatru, insa problema este ca preturile biletelor la astfel de spectacole sunt foarte scazute. Noi lucram cu comision din pretul biletului (intre 6 si 10%), care variaza, in functie de tiparul evenimentului, de volumul biletelor sau de pretul acestora, iar costul unui tichet de intrare la teatru ar acoperi foarte greu cheltuielile implicate”, marturiseste Weiner.

Daca vanzarea de bilete la teatru nu reprezinta tocmai un deal cu perspectiva, ei bine, piata tichetelor destinate intrarii la cinema asigura un atu in maneca celor de la Bilet.ro.

Pana la sfarsitul lui 2008 se va pune la punct un modul al unui sistem cu touch-screen special conceput pentru casele de bilete din cinema-uri. Aparatul este menit sa “decongestioneze aglomeratia din salile de cinematograf. Totodata, acesta ofera consumatorilor posibilitatea de a cumpara biletul dorit in avans, printr-o modalitate mult mai comoda”, declara George Weiner.

Sportul este un domeniu care atrage si, tocmai de aceea, evenimentele sportive reprezinta o buna oportunitate de afacere. La meciurile de fotbal, de exemplu, pe cat de mare este numarul suporterilor unei echipe, pe atat de putina lume isi cumpara bilet in timp util.

“95% din biletele dedicate unui meci de fotbal se vand in ziua meciului respectiv, mai exact cu doua ore inaintea inceperii acestuia”, sustine Weiner. De aceea, Bilet.ro planuieste o strategie prin care sa-i determine pe microbisti sa-si achizitioneze biletele cel putin cu o zi sau doua, poate chiar cu patru ore inainte de meci.

Pentru Cupele Europene si Champions League situatia se schimba, iar biletele sunt cumparate in avans, desi, in medie, aproximativ 60-70% dintre acestea sunt luate direct de la stadionul unde are loc evenimentul sportiv.

Referitor la acest segment de piata, cel al evenimentelor sportive, Weiner afirma ca Bilet.ro va incepe sa vanda in parteneriat cu cateva agentii de voiaj tichete la meciurile din Champions League.

In plus, Bilet.ro are de gand sa se extinda si pe segmentul de targuri si expozitii – “potentialul nostru este orice sala sau eveniment unde este nevoie sa se vanda accesul”, potrivit spuselor CEO-ului firmei.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri