Renault s-a angajat marti sa mentina in activitate toate fabricile din Franta, daca reprezentantii sindicatelor vor accepta masuri pentru mai multa flexibilitate a fortei de munca, relateaza MarketWatch.
Conducerea Renault s-a intalnit cu liderii de sindicat si le-a prezentat planuri de infiintare a doua centre regionale de productie si de concentrare a activitatilor de back-office, potrivit Mediafax.

De asemenea, au fost discutate masuri pentru o flexibilitate mai mare a angajatilor.

Renault vrea, pentru reducerea costurilor, ca angajatii sa accepte sa lucreze temporar in diverse unitati ale companiei.

"In eventualitatea unui acord cuprinzator privind masurile propuse in negocieri, conducerea s-ar putea angaja sa nu inchida fabrici in Franta si sa mentina in functie toate liniile de asamblare, chiar daca nu se asteapta la o crestere reala a pietei inainte de 2016", se arata intr-un comunicat al producatorului auto francez.

Propunerea conducerii Renault are loc in timp ce numerosi producatori auro europeni au probleme din cauza situatiei economice dificile din zona euro, care descurajeaza achizitiile de masini.

Grupul francez Peugeot a decis in acest an sa inchida o fabrica mare de langa Paris si sa renunte in total la 8.000 de angajati, in timp ce divizia de componente auto Faurecia a anuntat luni ca va desfiinta pana la 3.000 de posturi in acest an si in 2013.

Conducerea Renault va avea o noua intalnire cu liderii sindicali la sfarsitul lunii noiembrie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri