Producatorul auto german Porsche, parte a grupului Volkswagen, va lansa anul viitor in China SUV-ul compact Macan si masina de 2,2 milioane de dolari 918 Spyder, sperand sa cucereasca cea mai mare piata auto din lume, unde a avut succes cu modelul Cayenne.
Profitand de popularitatea Cayenne, cel mai bine vandut model Porsche in China, compania germana va promova noul Macan si va dubla numarul de dealership-uri din China in 2014, a declarat Helmut Broeker, directorul Posche pentru piata chineza, intr-un interviu pentru Bloomberg, scrie Mediafax.

Porsche mizeaza pentru 2014 pe vanzarile din China, care va deveni cea mai mare piata de desfacere pentru constructorul german.

Succesul modelului Cayenne se datoreaza cresterii puternice a cererii pentru SUV-uri in ultimii ani, modelul de teren fiind cea mai bine vanduta masina Porsche pe piata chineza.

Porsche a inceput de asemenea sa preia comenzi pentru supercarul 918 Spyder, care va costa in China 2,2 milioane de dolari dupa includerea taxelor.

Compania nu intentioneaza sa urmeze exemplul altor producatori auto prin deschiderea de fabrici in China pentru a evita taxele de import, deoarece clientii platesc pentru un automobil creat si fabricat in Germania, a mai afirmat Broeker.

Porsche va deschide anul viitor la Shanghai, in apropierea complexului de Formula 1, un centru de training pentru soferi, cu circuit si poligon auto.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri