Daimler a raportat un profit de 1,8 miliarde euro in primul trimestru, in crestere de circa doua ori, ca urmare a cererii mari de automobile Mercedes-Benz, transmite Bloomberg.

Profitul inainte de dobanzi si taxe al Daimler a urcat cu 95% in primele trei luni din acest an, la 1,79 miliarde euro, fata de 917 milioane euro in perioada corespunzatoare a anului trecut, potrivit datelor prezentate miercuri de companie, scrie Mediafax.

Veniturile grupului au avansat cu 13%, la 29,5 miliarde euro.

Rezultatele au depasit estimarile analistilor financiari.

Livrarile Mercedes-Benz au urcat cu 15% in primul trimestru, la 374.300 autovehicule. Modelele Clasa S si cele din clasa compacta s-au facut remarcate prin cresteri cu 71%, respectiv 28% ale livrarilor.

Citeste si:
Legea consumatorului vulnerabil, promulgată de Klaus Iohannis
Legea consumatorului...

Vanzarile BMW si Audi, principalii rivai ai Mercedes-Benz, au urcat cu 12% fiecare in perioada analizata.

Cei trei producatori germani de automobile de lux anticipeaza vanzari record pentru acest an.
Daimler a reafirmat tinta de profit operational pentru acest an, "semnificativ peste" nivelul de 7,9 miliarde euro raportat in 2013, anticipand de asemenea un avans subtantial al vanzarilor.

Grupul german are o capitalizare de piata de 72,5 miliarde euro, dupa o crestere de 7,8% a actiunilor de la inceputul acestui an.

Principalele piete de crestere pentru autoturismele Mercedes-Benz au fost, in primul trimestru, SUA si China.

Daimler lovită de criza...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri