Interesul romanilor pentru marcile straine, unele premium, a crescut in ultimul timp, reiese dintr-un studiu al agentiei de marketing online Today’s.

Volkswagen este cea mai cautata marca auto in online de catre romani, urmata de Dacia si BMW. Mercedes-Benz are cu 50% mai putine cautari decat Volkswagen, iar Volvo cu 25% mai putine.

Pe lista celor mai populare marci se regasesc BMW, Peugeot, Mercedes, Fiat, Volvo, Audi, Dacia, Ford, Opel, Skoda, Volkswagen si Toyota.

Alte cautari foarte populare pe Internet in Romania sunt: „masini rulate” si „masini second hand”. Romanii se intereseaza in special de masinile second hand din Germania. Cele mai multe cautari s-au inregistrat in Bucuresti si Timisoara, urmate de Cluj. Si pentru ca masinile la mana a doua sunt populare, acestea cresc si afacerile service-urilor auto. Romanii cauta cel mai des service-uri in Bucuresti, Cluj si Timisoara.

Comparativ cu numarul cautarilor despre masini, interesul pentru motociclete este cu 85% mai scazut. Acest mijloc de transport nu este insa potrivit vietii de familie sau navetei zilnice pe care unii romani o fac de la periferia marilor orase spre centru. Factorul de siguranta sporita pe care il aduce o masina este, de asemenea, luat in calcul.

Citeste si:
Volkswagen va lansa un nou concept electric in gama ID
Volkswagen va lansa un nou...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
IGPR: In mediul online daca ceva este gratis, sunteti marfa de pe raft