Doua masini germane, doua franceze, si cate una italiana, americana, coreeana si ceha s-au calificat in finala concursului "Masina Anului 2007 in Romania", dupa voturile a 38 de jurnalisti. Organizatorii concursului, Uniunea Ziaristilor si Editorilor Auto din Romania (UZEAR), a anuntat astazi finalistele editiei 2007

Cele opt modele calificate in finala sunt: Audi TT, Fiat Grande Punto, Ford S-Max, Hyundai Santa Fe, Opel Corsa, Peugeot 207, Renault Clio III si Skoda Roomster. Acestea au fost alese de catre un juriu format din 38 de jurnalisti care au avut de selectat dintr-un numar de 40 de modele noi de automobile lansate pe piata in acest an.

In acest an organizatorii si juriul dedica acest concurs celui mai important eveniment postbelic al Romaniei, Aderarea la Uniunea Europeana. Intrucat premiul concursului este acordat pentru anul 2007, masina castigatore va fi o masina "istorica" corespunzatore primului an de apartenenta al Romaniei la Uniunea Europeana. In acest sens, regulamentul de desfasurare al concursului a fost adaptat la cel aplicat de juriul european.

Noutatea consta in punctajul folosit la votare de catre membrii juriului care au la dispozitie 25 de puncte pe care trebuie sa le acorde la minim cinci modele iar punctajul maxim sa nu depaseasca 10 puncte pentru un model.

Juriul isi exprima optiunea prin internet, iar castigatoarea "Masina anului 2007 in Romania" va fi cunoscuta pe data de 12 decembrie, cei 38 de membri ai juriului urmand sa acorde puncte celor opt finaliste stabilite astazi.

Anul trecut, titlul "Masina anului" in Romania a fost acordat modelului Honda Civic, in timp ce in Europa, titlul "Masina anului 2007" a revenit luna trecuta modelului Ford S-MAX.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri