Cei 3 kilometri de autostrada, deschisi circulatiei pe 14 decembrie, au iluminat stradal, dar cealalta jumatate este in bezna, dupa ce hotii au furat cablurile de cupru de la reteaua electrica.

Compania Nationala pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a descoperit problema dupa ce a fost taiata panglica la cei 6 kilometri de autostrada.

Alin Serbanescu, purtatorul de cuvant al CNAIR, a declarat, pentru PRO TV, ca problema va fi remediata dupa ce se va stabili cine va plati pentru cabluri: “Cat mai repede (n.r. va fi remediata problema), nu putem sa o lasam neiluminata. Acum trebuie sa vedem exact cine va plati acele cabluri.”

Reprezentantii CNAIR si cei ai constructorului nu se inteleg asupra momentului furtului. CNAIR, care a administrat autostrada intre 2012 si 2015, sustine ca a predat constructia cu cabluri, in timp ce surse din cadrul CNAIR spun ca firma de constructie care a preluat in administrare si cei 3 kilometri nu este de acord cu acest lucru.

Asociatia Pro Infrastructura...
Citeste si: Pro Infrastructura: 43 km de autostrada pot fi inaugurati in 2019

Surse din cadrul companiei sustin ca politia a fost sesizata in acest caz si ca lumina ar putea aparea din nou pe la mijlocul anului.

In decembrie a fost deschis circulatiei segmentul de 6,5 kilometri din autostrada Bucuresti - Ploiesti, km 0+000 (Intersectie Petricani) - km 3+325, Nod Centura Bucuresti si Nod Moara Vlasiei. Cei 3,3 km s-au alaturat altor circa 3,2 km deja finalizati, din apropierea strada Popasului si pana la Centura. In total, cei circa 6,5 km de la Centura si pana in soseaua Petricani vor avea cate trei benzi pe sens (fara banda de urgenta) si doua noduri: la intersectia cu Popasului si un sens giratoriu la intersectia cu strada Gherghitei. Proiectarea si executia acestui sector de autostrada au fost facute de Asocierea Aktor - EuroContruct Trading 98 pentru 129 de milioane de lei fara TVA.

Sursa foto: Asociatia Pro Infrastructura