Smart electric "made in China": cu cine a facut Mercedes-Benz echipa pentru realizarea automobilelor

Mercedes-Benz, divizia de lux a Daimler, va produce in China masini electrice marca Smart impreuna cu Zhejiang Geely Holding Group, a anuntat sambata vicepresedintele subsidiarei chineze a Daimler, Leng Yan, transmite Reuters.

Masinile vor fi fabricate in orasul chinez Xian, capacitatea anuala de productie fiind de aproximativ 150.000 de vehicule, a declarat pentru Reuters Leng Yan, in marja forumului EV100 care se desfasoara la Beijing, un eveniment anual unde sefii din industria auto se intalnesc pentru a discuta politicile si evolutia pietei auto. China este cea mai mare piata auto din lume, conform Agerpres.ro.

Anul trecut, vanzarile brandului Smart s-au ridicat la aproximativ 116.800 vehicule pe plan global.

Geely si Mercedes-Benz vor investi fiecare 2,7 miliarde de yuani (388,8 milioane de dolari) intr-o societate mixta cu sediul in orasul chinez Ningbo pentru a construi "masini electrice premium si inteligente" sub brandul Smart.

Geely detine o participatie de 9,7% in Daimler. De asemenea, grupul german produce in parteneriat cu firma chineza BAIC masini Mercedes-Benz in Beijing.

Citeste si:
Mercedes-Benz a prezentat SUV-ul EQB la Shanghai
Mercedes-Benz a prezentat...

In martie, Daimler a anuntat incheierea unei aliante cu grupul auto chinez Geely, pentru a produce impreuna in China, incepand din anul 2022, urmatoarea generatie de automobile marca Smart.

Designul viitoarelor Smart va fi asigurat de Mercedes iar dezvoltarea tehnica de Geely. Automobilele vor fi produse in China pentru o piata mondiala si vor incepe sa fie vandute in 2022.

In Romania, Daimler are doua unitati de productie, la Cugir si Sebes.

Citeste si:
Un producator auto vrea sa concedieze 15.000 de angajati
Un producator auto vrea sa...
Sursa foto: Tobias Arhelger / Shutterstock.com
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri