Tesla anunță o mașină electrică de 25.000 de dolari (21.000 euro), care va ajunge pe piață peste trei ani, în 2023. Prețul va fi mai mic datorită tehnologiei pe care americanii o vor folosi pentru a produce baterii mai ieftine, scrie electrek.co.

În trecut, CEO-ul Elon Musk considera că Tesla nu ar putea oferi o mașină pentru mai puțin de 35.000 de dolari. Cu toate acestea, el și-a schimbat afirmația și spune că Tesla va lansa o mașină electrică mai ieftină. Musk a anunțat oficial că va lansa o mașină electrică de 25.000 de dolari.

Citiți și Ce mașini electrice din Europa au cele mai multe daune

Tesla va proiecta și va construi în China un hatchback electric de dimensiuni mai mici, care va fi mai ieftin.

"Tesla va produce un model electric competitiv de 25.000 de dolari care va fi complet autonom", a declarat CEO-ul Elon Musk.

El a arătat că acest nou palier de preț este atins prin noua celulă a bateriei Tesla și procesul de fabricare a bateriei. Autonomia bateriilor va crește cu aproximativ 16%, iar puterea de încărcare se va mări de 6 ori.

Citiți și Ce prețuri au mașinile electrice cu peste 200.000 km

Musk a adăugat, de asemenea, că noua mașină electrică de 25.000 de dolari va veni pe piață în aproximativ trei ani, când Tesla va accelera producția noii sale baterii.

Tesla nu a dezvăluit nicio altă specificație a mașinii, dar Musk a sugerat anterior că va avea o autonomie de peste 320 de kilometri.

Sursa foto: nyker / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri