Pirelli va lansa anul acesta noile anvelope all season Cinturato All Season SF2, cu un model al benzii de rulare care se adapteaza fiecarui sezon, disponibile cu tehnologiile seal inside, run flat si elect.

Noul Cinturato all season a fost dezvoltat folosind în premieră, un „model adaptativ al benzii de rulare”: un sistem care utilizează atât compusul din cauciuc, cât și banda de rulare.

Anvelopele Cinturato sunt disponibile în variantele Pirelli Seal Inside și Run Flat, care permit șoferilor să conducă chiar și cu o perforare a pneului, precum și în versiunea Elect pentru vehicule electrice și plug-in hibrid.

Cititi si Cum se comporta anvelopele de iarna Nokian cu tehnologia Aramid

Cinturato All Season SF2 este disponibil în 65 de dimensiuni, de la 15 la 20 de inci, pentru mașinile urbane moderne, variind de la cele mai noi crossover-uri, la sedanele de dimensiuni medii. Anvelopa este marcată cu simbolul M+S, precum și cu cel al fulgului de nea, 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake).

Citeste si:
Când ar trebui să alegi anvelope all season în locul celor de iarnă
Când ar trebui să alegi...

Anvelopele all season pot fi utilizate în condiții de iarnă si sunt recomandate celor care nu locuiesc în zone montane, conduc în general pe vreme temperată și parcurg în jur de 25.000 de kilometri pe an.

Designul și compoziția unei anvelope pentru toate anotimpurile asigură un echilibru precis care funcționează bine, atât la temperaturi scăzute, cât și ridicate, precum și pe asfaltul umed și uscat, oferind performanțe generale bune și un grad larg de versatilitate. Șoferii care doresc performanțe maxime ar trebui să ia în considerare schimbul între anvelopele de vară și de iarnă, dar pentru ceilalți, anvelopele all-season sunt o alegere foarte bună, asigurând rezultate optime pe întreaga durată de viață a anvelopei.

Cititi si Ce prețuri au mașinile electrice cu peste 200.000 km

Citeste si:
De ce șoferii europeni preferă anvelopele all-season
De ce șoferii europeni...

În comparație cu predecesorul său, Cinturato All Season Plus, frânarea pe uscat este îmbunătățită cu 3,5 metri, iar frânarea pe umed este îmbunătățită cu aproximativ 2 metri. Performanța, în comparație cu versiunea anterioară a anvelopei, este, de asemenea, îmbunătățită pe zăpadă, atât în ceea ce privește menținerea drumului, cât și frânarea (cu un câștig de aproximativ 1 metru).

Profilul și structura modelului Cinturato All Season SF2, precum și noul design al benzii de rulare, permit o manevrabilitate optimă, având o suprafață de contact uniformă, ceea ce îmbunătățește durata de viață a anvelopelor cu până la 50%, comparativ cu Cinturato All Season Plus.

Cititi si Mașini electrice second-hand sau noi? Ce să cumpăr?

Compusul adaptiv al benzii de rulare de nouă generație oferă, de asemenea, o rezistență la rulare mai mică. O rezistență la rulare mai mică înseamnă un consum mai bun de combustibil și o autonomie crescută pentru mașinile electrice echipate cu anvelope cu specificații Elect. Toate acestea clasifică majoritatea anvelopelor din gama Cinturato All Season SF2 în categoria B pentru rezistența la rulare.

Citeste si:
Lotul 2 al autostrăzii Sebeș - Turda este aproape gata
Lotul 2 al autostrăzii Sebeș...

Conform testelor comparative efectuate de Dekra, Cinturato All Season SF2 s-a demonstrat a fi cea mai silențioasă anvelopă din clasa sa.

Sursa foto: Pirelli

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri