EV6 este primul automobil BEV dedicat produs de Kia folosind noua platformă modulară E-GMP (Electric-Global Modular Platform). Modelul EV6 va fi produs în Coreea de Sud.

Modelul EV6 oferă posibilitatea alegerii mai multor configurații pentru sistemul de propulsie complet electric cu pachete de baterii pentru autonomie extinsă - 77.4 kWh și pentru autonomie standard - 58.0 kWh.

EV6 cu tracțiune spate (2WD), echipat cu pachetul de baterii de 77.4 kWh poate parcurge peste 510 kilometri (WLTP). Acesta poate accelera de la 0 la 100 km/h în 5.2 secunde.

Citiți și O aplicație permite încărcări fără carduri în mai multe stații electrice, rezervări și plăți.

Pachetul de baterii de 77.4 kWh este cuplat la un motor electric de 168 kW (229 CP) ce trimite putere către roțile din spate, iar pentru modelele cu tracțiune integrală configurația este cu două motoare, câte unul pe fiecare punte, având puterea combinată de 239 kW (325 CP).

Modelul echipat cu motorul electric de 58.0 kWh poate accelera de la 0 la 100 km/h în 6.2 secunde, disponibil pentru versiunile cu tracțiune integrală.

Pachetul de baterii de 58.0 kWh este cuplat cu un motor electric de 125 kW (170 CP) ce transmite putere roților din spate și, pentru modelele cu tracțiune integrală, configurația este cu două motoare, câte unul pe fiecare punte, având puterea combinată de 173 kW (235 CP).

Citiți și Etichetare nouă pentru stații de încărcare și vehicule electrice.

Autoturismul electric oferă capacități de încărcare de 800V și 400V. Mașina este capabilă de o încărcare de mare viteză de la 10 la 80 la sută în doar 18 minute pentru toate variantele și de o încărcare pentru 100 km în mai puțin de patru minute și jumătate atunci când varianta 2WD este cuplată la bateria de 77.4 kWh.

Sursa foto: KIA

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri