Ford a prezentat SUV-ul electric Mustang Mach-E în Romania, pentru care estimează vânzarea a aproximativ 100 de unități anul acesta și 200-300 de unități anul viitor.

Potrivit reprezentanților Ford, primele unități vor fi livrate în septembrie, dintr-un stoc central european, existând o configurație standard pentru toate țările. Cu toate acestea, clientii își vor putea alege culorile.

Citiți și Cât pierd din autonomie mașinile electrice după primul an

Prețurile pornesc de la 51.800 euro cu TVA pentru Mach-e Base cu tracțiune spate și de la 60.300 euro cu TVA pentru Mach-e Premium cu tracțiune integrală.

Prețuri Ford Mustang Mach-e

Printre tehnologiile disponibile la modelul standard, se numără:

  • Funcția de conducere cu o singură pedală, care ajută la recuperarea unei cantități mai mari de energie cinetică pe care o transferă către baterie, pentru o eficiență mai mare;
  • Co Pilot 360 careoferă caracteristici avansate de asistență a șoferului bazate pe cameră și radar, precum și asistență la menținerea benzii de rulare, detectarea marginii drumului și asistență pentru unghiul mort, Intelligent Adaptive Cruise control cu Stop and Go și recunoașterea semnelor rutiere.
  • Interfața SYNC de ultimă generație poate fi accesată prin intermediul unui ecran tactil de 15.5 inch și permite personalizarea a 80 de setări ale vehiculului, de la temperatura habitaclului și poziția scaunului la iluminatul ambiental.
  • Inteligența artificială care permite invățarea automată, ajută sistemul să înțeleagă mai bine obiceiurile șoferilor în timp, învățând din rutina acestora pentru a face sugestiile adecvate de navigare și comunicare la momentul potrivit.
  • Tehnologia Phone As A Key este oferită în premieră de către Ford pe Mustang Mach-E; prin intermediul Bluetooth-ului, vehiculul poate detecta smartphone-ul proprietarului când acesta se apropie, descuind portierele și permițându-i să pornească mașina fără să-și scoată telefonul din buzunar sau să folosească o cheie.
  • E Latch este o nouă abordare pentru acționarea portierelor care se vor deschide 40 mm pentru a permite șoferului sau pasagerului să le deschidă complet prin apăsarea butoanelor dedicate de pe stâlpii ușilor.

Ford Mustang Mach-E este disponibil cu tracțiune spate sau tracțiune integrală, ambele versiuni putând fi asociate cu o baterie cu autonomie standard sau extinsă. Versiunea cu autonomie extinsă și tracțiune spate are o autonomie de până la 610 km măsurată în regim WLTP. Încărcarea bateriei de la 10% la 80% se realizează în 38 minute pentru versiunea de baterie cu autonomie standard și în 45 minute pentru versiunea de baterie cu autonomie extinsă.

Mustang Mach-E, echipat cu sistemul de tracțiune spate furnizează 269 CP în varianta cu baterie cu autonomie standard, respectiv 294 CP în varianta cu baterie cu autonomie extinsă, un cuplu de 430 Nm și o accelerație de la 0 la 100 km/oră între 6,1 și 6,2 secunde. In configurația cu tracțiune integrală, Mustang Mach-E livrează 269 CP în versiunea cu baterie cu autonomie standard, respectiv 351 CP, în varianta cu baterie cu autonomie extinsă, cu un cuplu de 580 Nm și o accelerație de la 0 la 100 km/oră între 5,1 și 5,6 secunde

Intrarea Mach-E pe piață din România are loc într-un context efervescent. Inmatricularile de vehicule electrice au crescut cu 48% în primele 6 luni ale anului 2021 față de aceeași perioadă a anului trecut

Cristian Prichea, director general Ford România – Compania Națională de Vânzări

Distribuția noului Mustang Mach-E se realizează prin intermediul celor 17 dealeri Ford specializați în distribuția de vehicule electrice, ce au implementat standardele specifice de vânzare și asistență post-vanzare.

Ford a anunțat la începutul acestui an că 100% din gama sa de autoturisme din Europa va fi fără emisii, complet electrică sau plug-in hybrid până la mijlocul anului 2026; trecerea în totalitate către electric se va face până în 2030.

Citiți și Germania va crește taxele pentru a scăpa de mașinile poluante

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Adrian Ungureanu
Venit în Capitală în 2007, ca orice copil de provincie cu tolba plină de vise, primul fiind acela de a deveni comentator sportiv - următorul Cristian Țopescu - Adrian a ales să-și înceapă cariera de jurnalist scriind în presă. Deși era abia în al doilea an la Facultatea de Jurnalism , Adrian și-a găsit un loc de muncă la ziarul ” Curierul Național ”. A realizat abia la interviul de angajare că nu mai există departament de sport la ziar, dar asta...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri