Mașinile postate pe Autovit.ro se vând în medie în 32 zile în 2021, valoare mult mai mică decât în 2020 (43 zile), respectiv 2019 (41 zile), a declarat pentru wall-street.ro Andrei Dumuța, Business Manager Autovit.ro.

În primele 8 luni ale anului, mașinile de pe autovit.ro s-au vândut cu 25% mai repede decât în 2020.

Piața auto de mașini second-hand din România înregistrează o cerere foarte mare în acest moment, determinată, în principal, de termenele foarte mari de livrare pentru mașinile noi. Clienții români nu mai sunt dispuși să aștepte mai bine de o jumătate de an pentru a achiziționa o mașină nouă, așa că își îndreaptă atenția către piața de mașini rulate. Motiv pentru care încep să crească vânzările pentru majoritatea mărcilor de pe autovit.ro.

- Andrei Dumuța -

Mașinile Dacia se vând cel mai repede, în 26 zile, și au cea mai mare rată de succes, 63% din anunțuri transformandu-se în vânzări. Dintre brandurile premium, modelele Audi se vând cel mai repede, urmate de BMW și Mercedes.

Brandurile premium (BMW, Audi, Mercedes) reprezintă aproximativ 33% din totalul anunțurilor postate, valoare care s-a menținut constantă din 2019 până în prezent.

Diferența dintre Volkswagen și BMW, branduri care au cel mai mare număr de anunțuri postate pe autovit.ro, se menține relativ constantă, la 3-4 puncte procentuale.

"În general, brandurile premium (BMW, Audi, Mercedes) se vând mai greu decât restul, trendul fiind similar și în anii precedenți. În primele 8 luni din 2021, diferența a fost de 4 zile, în 2020 a fost de 2 zile, iar în 2019 a fost de 6 zile", a mai spus managerul.

Anul acesta, numărul de anunțuri unice a crescut cu 7% față de 2019, iar vânzările cu 5%. Față de 2020, creșterea este de 20% pe anunțuri și cu 12% pe vânzări.

Sursa foto: Kzenon/ shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri