Trei modele noi Renault vor ajunge în România anul acesta, Megane E-TECH Electric și Kangoo EV în cel de-al doilea trimestru al anului, urmat de SUV-ul Austral în ultimul trimestru, au declarat pentru Wall-Street reprezentanții mărcii.

Cel mai nou model pe care îl va lansa Renault anul acesta este modelul Megane E-TECH Electric. Noul model va fi produs în Franța, la fabrica Douai, situată în ElectriCity, cel mai important hub EV din Europa.

Noul Megane E-TECH Electric are dimensiuni interioare similare cu cele ale unui Megane termic (spațiu longitudinal, distanță între pasageri) sau chiar mai mari (raza genunchiului în spate este de 21 cm).

Disponibil cu baterie de 40 kWh, motor electric de 130 CP și autonomie de 300 km (WLTP), modelul are un pret de pornire de 32.900 euro cu TVA.

Cu baterie de 60 kWh, motor electric de 220 CP și autonomie 470 km, Automobilul costa de la 45.400 euro cu TVA.

Noul Renault Megane E-TECH Electric ajunge de la 0 la 100 km / h în 7,4 secunde și are o viteză maximă 160 km/h.

Kangoo EV este încă un model electric Renault care ajunge pe piață anul acesta. Modelul are o autonomie de 300 km în ciclul WLTP.

Retail jobs

Kangoo Van E-Tech Electric are un motor de 90 kW cu un cuplu disponibil imediat de 245 Nm și o baterie litiu-ion de 45 kWh.

Mașina electrică permite încărcarea cu trei tipuri diferite de cabluri de încărcare. Modelul standard dispune de un încărcător cameleon trifazic de 11 kW, adaptat pentru toate tipurile de configurații de încărcare casnice.

Cel mai rapid poate recupera o autonomie de până la 170 km în 30 de minute.

Modelul va intra în fabricație la fabrica Maubeuge din nordul Franței.

Noul SUV Austral este așteptat în România spre final de an. Caracteristicile stilistice distinctive ale noului Renault Austral includ un pliu clar, structurat care trece de-a lungul secțiunii inferioare a caroseriei. Înclinat spre partea din față a vehiculului, oferă siluetei un avantaj dinamic.

Renault Austral va beneficia de o gamă alcătuită exclusiv din motoare hibride pe benzină, în cea mai mare parte formată din opțiuni de motorizare complet noi: un motor E-TECH Hybrid de nouă generație, un motor 1.3 TCe mild-hybrid 12V și noul 1.2 TCe mild-hybrid de 48V.

Citeste si:
Criza semiconductorilor ține mai multe fabrici Renault paralizate
Criza semiconductorilor ține...

Această gamă de motoare va oferi performanțe record: emisii reduse, de la 105 g CO2/km (pentru motorul E-TECH în ciclul WLTP, în așteptarea omologării), și putere maximă de până la 200 CP.

Sursa foto: Renault

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri