Tesla a făcut deja o tradiție din a lansa merchendise ciudat care are doar o legătură vagă cu mașinile electrice care împânzit șoselele din toată lumea. Ultima găselniță este un ciocan de mari dimensiuni denumit CyberHammer care nu este doar inspirat de camionat Cybertruck, ci amintește și de acel moment memorabil de lansarea din 2019, când designerul-șef Tesla Franz von Holzhausen a lovit ușile prototipului chiar în timpul lansării oficiale.

După fluier și bere, Tesla lansează și un ciocan propriu. Denumit CyberHammer, nume înregistrat în urmă cu două luni de către constructorul american, ciocanul este produs într-o serie de doar 800 de bucăți și nu poate fi achiziționat de orice fan Tesla, indiferent cât de adânci îi sunt buzunarele. Doar cei mai dedicați dintre „discipolii” lui Musk pot ajunge la CyberHammer.

Concret, pentru a putea să ai acces această piesă de colecție trebuie să fi strâns deja 35.000 de credite de în sistemul de referințe al Tesla. Este vorba de acel sistem care permite clienților mărcii să strângă puncte bonus dacă recomandă prietenilor, rudelor sau altor persoane să cumpere o Tesla și astfel se ajunge la o nouă vânzare. Cei care au strâns 35.000 de puncte pot să-și adauge la colecția de obiecte Tesla și acest ciocan.

Ciocanul CyberHammer în serie limitată. Sursă foto: Tesla

El are o formă inspirată din design-ul neobișnuit al camionetei Cybertruck, istoria acestui model fiind legat pentru totdeauna de unealtă. În noiembrie 2019, în timpul lansării oficiale, Musk s-a lăudat că geamurile și caroseria sunt extrem de rezistente și l-a încurajat pe Franz von Holzhausen, designer-șef Tesla, să izbească geamurile și ușile.

Acesta s-a conformat, folosind un ciocan să izbească portierele. Pick up-ul a trecut cu bine de acest prim experiment ad-hoc, dar geamurile (pasămite armate) s-au crăpat vizibil în momentul în care au fost lovite de o milă relativ grea aruncată de designer. El a repetat acest al doilea exercițiu astfel că ambele geamuri laterale s-au spart.

Momentul, care a plutit între jenant și hazliu, a devenit un adevărat meme pe internet, dovedind încă o dată că Tesla își face reclamă cu succes fără ca măcar să producă un sngur spot publicitar. Deși nu e clar dacă acel incident a fost regizat - părerile fiind împărțite la acel moment - CyberHammer poartă semnătura Franz cu trimitere la designer.

Câteva ciocane Tesla au ajuns deja și pe eBay, prețurile fiind variate, dar toate foarte mari. Cel mai ieftin s-a vândut, aparent, cu 2.500 de dolari, dar erau și oferte la 3.900 de dolari și 5.500 de dolari. Dacă nu ai economii atât de vaste, te informăm că un deschizător de bere Tesla costă doar 70 de dolari.

Sursa foto: Tada Images, Michael Vi / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri