In business, exista o regula simpla si veche de cand lumea... capitalismului: clientul nostru, stapanul nostru. Pe de alta parte insa, multi antreprenori uita ca ei sunt si cei mai mari suporteri ai lor. Clientii vor sa se identifice cu produsele pe care le consuma sau cu serviciile pe care le primesc.

Ei vor ca tu sa reusesti, ca firma pe care o reprezinti sa aiba success... pentru ca ei sunt principalii beneficiari a ceea ce tu oferi. Tot ce vor este ca asteptarile lor sa nu le fie inselate. De aceea este important sa NU faci o suita de greseli care iti vor alunga clientii.

1. NU angaja personal slab calificat

Imagineaza-ti ca intri intr-un magazin si cauti un anumit produs. Sa zicem o tigaie. Sunt o gramada de angajati ai magazinului, dar niciunul dintre ei nu iti poate oferi detaliile de care ai nevoie. Orice client are pretentia ca oamenii de la vanzare sa fie utili si sa furnizeze informatiile pe care le cer, mai ales cand e vorba despre produsele si serviciile firmei pentru care lucreaza.

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri