Compania Edenred a lansat un sistem de carduri preplatite pentru angajatii din companii, care asigura managementul digital al cheltuielilor de afaceri, in special al celor generate de calatorii de afaceri si intalniri cu clientii.

Sistemul digital denumit Spendeo se bazeaza pe carduri preplatite pentru angajati, care pot fi utilizate pentru plati nationale si internationale in reteaua MasterCard, integrate cu o platforma online pentru administrarea cheltuielilor si cu aplicatie mobila pentru utilizatori.

Angajatii pot utiliza cardurile pentru a plati cheltuielile de afaceri, cum ar fi mese de protocol, transport, cazare, precum si cheltuieli de intretinere a masinilor de companie sau achizitii de software. Angajatorii pot transfera fonduri catre cardurile angajatilor in timp real prin platforma online, incarcandu-le cu sumele solicitate de angajati.

Concret, angajatii primesc un card preplatit, care poate fi alimentat online in timp real de companie, ori de cate ori este necesar. Cardul este conectat la o platforma online prin intermediul careia angajatii pot solicita alimentarea, pot face dovada cheltuielilor achitate prin atasarea de imagini cu bonurile fiscale primite, iar angajatorii pot realimenta cu bani.

Astfel, companiile au posibilitatea sa elimine procesarea manuala a deconturilor, sa simplifice fluxul de aprobare a cererilor de fonduri si sa imbunatateasca controlul asupra cheltuielilor efectuate de angajati.

Cardurile acordate angajatilor pot fi personalizate pentru fiecare angajat in parte, compania avand posibilitatea de a limita cheltuielile doar pentru anumite categorii de plati sau doar pentru un anumit interval orar.

Sistemul de carduri preplatite a fost lansat in contextul in care un studiu de piata realizat de Edenred arata ca 85% dintre companiile romanesti utilizeaza banii numerar sub forma de avans sau transfera fonduri in conturile de salariu ale angajatilor. Deconturile se efectueaza utilizand formulare pe hartie in 80% dintre companii. In acelasi timp, 82% dintre companii se declara nemultumite de controlul limitat pe care il au asupra cheltuielilor efectuate de angajati.

"Asa cum arata studiile noastre de piata, situatia actuala in companiile din Romania in ce priveste administrarea cheltuielilor profesionale este descrisa ca fiind un proces complicat si consumator de timp. Angajatii primesc numerar in avans sau fonduri pe cardurile personale, ceea ce inseamna ca banii numerar trebuie sa fie intotdeauna la dispozitie in companie, iar procedura de returnare a fondurilor este facuta in cea mai mare parte pe baza de formulare de hartie. Procesul de aprobare este manual si greoi si implica mult timp si efort pentru angajatii din departamentele financiare. Mai mult decat atat, procedura actuala face dificila generarea unor rapoarte clare si intotdeauna intervin erori in procesarea cererilor de decont. Vrem sa sprijinim companiile din Romania in drumul lor spre digitalizare si furnizam solutii personalizate la nevoile acestora", a declarat Iulian Alexe, business development si expense management director la Edenred Romania.

Edenred este una dintre cele mai mari companii emitente de tichete de masa din Romania, cu activitate pe piata locala din anul 1998. Compania emite sapte tipuri de tichete, cele mai populare fiind tichete de masa pe suport de card si hartie, alaturi de tichete cadou si cardurile de cadouri. In portofoliul companiei se mai afla voucherele de vacanta, tichetele de cresa, tichete de ingrijire medicala si tichetele sociale. Compania are 141 de angajati.

In Romania, peste 35.000 de companii acorda tichete si carduri Edenred.

Compania concureaza pe piata tichetelor cu Sodexo si Up (fosta Cheque Dejeuner).

Esti interesat de domeniul resurselor umane? Te invitam sa participi in cadrul conferintei HR 2.0: 2016 Mobilitatea si retentia in HR: cum sa iti faci angajatii fericiti?, eveniment aflat la editia a V-a, saptamana viitoare, joi, 17 martie.

Sursa foto: wavebreakmedia, Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri