Cum sa iti organizezi eficient timpul de lucru

Locul de munca este pentru unii o corvoada zilnica, pentru altii o sursa de bani si pentru cativa sansa de a se simti utili si eficienti. Timpul este una din cele mai pretioase resurse de care dispunem astazi. Si, totodata, una din cele mai frecvente probleme cu care ne luptam. Indiferent de cat de bine incercam sa ne dozam si sa ne folosim timpul, se pare ca niciodata nu reusim sa rezolvam toate task-urile. Iata ce sfaturi ne dau specialistii theballance.com pentru un management bun al timpului la job, scrie Revista CARIERE.

Simti nevoia de a fi mai organizat si mai productiv? Va petreceti ziua intr-o frenezie de activitate si va intrebati de ce nu ati realizat prea multe? Inseamna ca aceste sfaturi de gestionare a timpului va vor folosi.

Trebuie sa intelegeti ca gestionarea timpului este un mit

Acesta este primul lucru pe care trebuie sa-l intelegeti despre gestionarea timpului. Indiferent de modul in care suntem organizati, exista intotdeauna doar 24 de ore pe zi. Timpul nu se schimba. Tot ceea ce putem gestiona noi insine este ce facem cu timpul pe care il avem. Memorati acest lucru si treceti cat mai curand posibil la urmatorul sfat.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE

Citeste si:
Cum sa iti gestionezi mai bine timpul in 2015 - varianta Jedi
Cum sa iti gestionezi mai...

Jobul tau are mai multe sanse sa fie vazut de oamenii potriviti pentru tine, daca il promovezi la noi. Posteaza aici.

Sursa foto: Revista CARIERE
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri