Ce ii transforma pe oamenii obisnuiti in indivizi cu performante superioare, care pot propulsa companiile pe culmile succesului? Iata sase obiceiuri pe care le recomanda Brendon Buchard, coach si autor de titluri de crestere a performantei. Studiile arata ca aceste obiceiuri te pot transforma intr-un angajat performant.

Iata obiceiurile pe care le au angajatii care ajung sa aiba performante la locul de munca:

Ei cauta sa inteleaga lucrurile – spre deosebire de cei care trag concluzii pripite, angajatii performanti invata sa asculte, sa observe si sa puna intrebari. Ei cauta sa inteleaga o situatie din toate punctele de vedere, inclusiv din unghiul altora. In acest mod, in companii rezulta o cultura solida, scrie Entrepreneur.

Ei au o energie molipsitoare – angajatii cu performante dezvolta capacitatea de a isi mentine energia la cote ridicate si sa ii traga dupa ei si pe ceilalti, in aceasta directie. Asa, cu toti isi garanteaza o crestere sustinuta la nivel profesional.

Ei analizeaza si cauta sa rezolve problemele- angajatii talentati din companii invata sa observe constant provocarile care apar si se gandesc ce modalitati au la indemana pentru a le rezolva, in loc sa se multumeasca sa spuna “e bine si asa”. Rezultatul acestui obicei – nivel crescut de inovatie in firma.

Ei cauta cai mai usoare - poate ca nu este surprinzator ca angajatii care cauta mereu sa isi creasca productivitatea au parte de satisfactie crescuta la locul de munca si de incredere in sine. Timpul zboara cand muncesti cu sentimentul ca realizezi ceva important si esti mandru de rezultatele pe care le obtii. Compania beneficiaza si ea, printr-o crestere a rentabilitatii.

Ei impartasesc lucrurile pe care le invata - angajatilor performanti nu le place sa lucreze ca intr-un vid, ci, din contra, ei impartasesc lectiile pe care le invata in mod proactiv (si cele bune, si cele rele), cu dorinta reala de a-i ridica si pe ceilalti. Acest obicei ii influenteaza in mod pozitiv pe ceilalti.

Demonstreaza curaj - acest obicei este caracterizat de unii care fiind dorinta de a te plasa in mijlocul evenimentelor, chiar si atunci cand este dificil sau riscant. Ca sa vorbesti in numele unui coleg sau sa promovezi o pozitie deloc populara ai nevoie de curaj. Iar cand faci asta in mod regulat reusesti sa ii inspiri si pe ceilalti si sa ii determini sa se alature.

Citeste si:
Cum sustin companiile IT diverse linii de studiu
Cum sustin companiile IT...

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Performanta economica, fiscala si sociala a tichetelor de masa in 2016